Vierailija

ärsytti suunnattomasti, ruokapöydässä oli ruispaloja tarjolla hän aina nappasi leivän irrotti kannen ja ojensi pohjan minulle, koskaan sanomatta asiasta mitään.

itserakas paskianen voitiin tulkita tuosta joten mies sai fudut

Sivut

Kommentit (39)

pitkään aviossa ollut pari antoi mielestään toiselle aina kanasta sen parhaan osan. Pieleen meni. Oikeasti olisi kannattanut puhua asiasta, sillä tykkäsivät tosiasiassa päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koskaan ollut avoliitossa. Minäkään en ollut ollut ja halusin seurustella vain sellaisten kanssa, jotka eivät olleet olleet avossa tai aviossa. Siispä päättelin, että mies on ällö: se joko valehtelee tai on seksihurjastelija. Ei kyllä tosiaankaan ollut. Aivan virhepäätelmä. Kun se jätti kaverini, sillä ei ole ollut yhtään naissuhdetta kymmeneen vuoteen.

yhden miehen kanssa kun näin sen varpaat! Herrajumala, sillä oli varmasti maailman rumin pottuvarvas! En vaan pystynyt enää sen jälkeen ajattelemaan mitään muuta kuin niitä varpaita aina kun sen miehen näin, joten katsoin parhaimmaksi lopettaa koko suhteen..

että en olisi päästänyt miestäni asianajajapäiville, jolloin hän ei olisi ylittänyt jäistäjärveä ja hukkunut. (Siitä oli poliisiteeveessäkin, kun oli kauan kadoksissa) Sääli häntä ja hänen lyhyttä elämäänsä. Eli, jos ei olisi ollut kortsua, olisin ehkä jatkanut suhdetta ja hän eläisi edelleen. Hurja ajatus tosiaan.

Sen toisen kanssa olisi ehkä tullut ero meillekin Hän oli vain kiinnostunut yrittämisestä mitättömässä yrityksessään. Perheen hyväksi ei tehnyt yhtään mitään. Palkkakin oli pieni.

parisänky ja kondomityyppi oli sama ihminen. Siis minä. Jätin niin nopeasti, koska emme olleet seurustelleet vielä kuin kolmisen kuukautta, joten se oli helppoa. Sen kondomimiehen kanssa vain kirjoitelleet sen kolme kuukautta kunnes tapasimme. Eli helppoa alkuvaiheessa.

Kuten kerroin, nykyisestä miehestäni ilmeni vielä kamalampia, mutta olimme jo pitemmällä ja en saanut aikaiseksi jättää.

Vierailija:

Lainaus:

siis millanen ihminen kuvittelee että parisänky sinkulla (vaikka ois kuinka monta yöpöytää) tarkoittaa että se on seksihurjastelija???

Lainaus:

Ja jos ois seksihurjastelija, niin miten se liittyy mihinkään?

t:21

NO kyllä mulla ainakin liittyis, en ikinä alkais mihinkään suhteeseen sellasen kanssa joka on nainut puolta kaupunkia.

Mun mieheni myös ennen otti parhaat päältä, mutta nyt ottaa kaikkein huonommat osat. Se tajusi.

Minä olen jättänyt miehen, jolla oli kortsu lompakossa, kun tuli ekaa kertaa mua tapaamaan.

Miehen, jolla oli parisänky, vaikka oli sinkku, jätin myös. (Tämä tosin turhaan, sillä kaverini meni hänen kanssaan naimisiin, eikä tosiaankaan ollut pettäjätyyppi, vaan oli vaan saanut sängyn jostain halvalla.)

kypsä parisuhteeseen, mutta en seksisuhteeseen vielä. Tosin ei minua mitenkään painostettu. Kyllä nytkin tuntuisi kummalta, jos joku sinkku pitäisi kotonaan parisänkyä yöpöytineen ja muinen kahden tavaroineen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat