Vierailija

.

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni mielipide: Jälkeen- on paljon parempi ulkoisesti, mutta nainen on lyhyen tv-esiintymisen perusteella luonteeltaan niin läpimätä, ettei kuulemma huolis vaikka maksettas

Muotoja löytyy ekastakin kuvasta, ja muodot paremmin erottuvatkin, kun on hoikassa kropassa. Mutta todellakin niin järkky eilinen bb-esiintyminen (tyrkky kännikala), että ei anna tyypin luonteesta kovin hääviä kuvaa...

Olen myös sitä mieltä että jälkeen kuvaa kehuneet ovat itse (ainakin suurin osa) pyöreitä. Sillä ollaan niin sokeita tosiasialle, että kyllä liika läski on aina rumaa ja epäseksikästä. Kiitos ei mun sänkyyn satakiloista kössiä!

Ehdottomasti on NÄTIMPI hoikempana. Ja kyllähän tuolla muodot (rinnat ja rasvaprosenttia) näyttäisi olevan siinä ekassakin kuvassa, eihän se minkään anorektisen catwalk-mallin mitoissa siinäkään ole. Tokassa kuvassa ei tosiaan ole vain "muodokas" vaan ihan selvästi jo makkarainen.

Se on totta, että ekassa kuvassa aika perusblondi, tokassa kuvassa EROTTUVAMPI, tyyli on kuitenkin hirveä MOLEMMISSA kuvissa.

Eli tyylitön sekä ennen että jälkeen, kauniimpi ehdottomasti ennen ja massasta erottuvampi jälkeen (ja onko se nyt sitten hyvä, jos ei erotu edukseen?).

kaikkein parhaita oli ne iltalahden iltatyttö kuvat. Oli muotoja, mutta silti timmissä kunnossa. Nykyisin on aika pyöreä...mutta se on jokaisen oma-asia.

tosiaan oli muuttunut paljon siitä esittelyvideosta

Lainaus:

Ei oo nätti kummassakaan kuvassa, tosin siedettävämpi hoikempana. Muuten koen SYVÄÄ myötähäpeää moisen lehmän mielestä.

Opettele ensin edes kirjoittamaan ennen kuin myötähäpeilet siellä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat