Vierailija

Kommentit (15)

Hiukset ovat tosi vaaleat ja pitkät. Tyvikasvua oli noin 4 cm ja se VÄRJÄTTIIN SCHWARZKOFIN igoralla. Tulos ei ollut hyvä, joten nyt kun pitää hiuksia sileästi kiinni, näkyy tuossa tyvessä tummempi alue. Eli omaa juurta ei ole ehtinyt juurikaan kasvaa!

Kun tykkään siis tuosta 11 N sävystä, mietin, uskaltaako kampaaja lyödä sen tuohon schwartskofin päälle, vai miten koko tukka tasaisen vaaleaksi?

t ap

Elikkä voit ihan hyvin laittaa sen !!N:n siihen tyveen. Minkä värinen sinun oma värisi on? Jos se eroaa kovastikin värjätystä sävystä, niin kehoitan värjäämään uudelleen mahdollisimman pian ennen kuin tyvikasvua ilmaantuu. Näin tulos on tasaisempi, vältytään siis ainakin yhdeltä " rajalta" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tolla topicilla ei tule vaaleampaa tulosta.

eli jos se on jäänyt tummemmaksi värillä, niin topic ei vaalenna. sun pitää tumma osio blondata blondiaineella, ja sit voi halutessaa laittaa kevytvärillä sävyn päälle myöhemmin.

Sori luin hätäisesti.

Eli silloin jos oma tyvi on selkeästi erivärinen kuin se jossa on sitä " väärää" sävyä, niin ensin tulee värjätä omavärinen tyvi. Tämä toimii niin, että levität värin ensin omalle tyviksvulle, annat vaikuttaa puolet vaikutusajasta ja sitten levitetään jo värjättyyn tyveen (joka oli siis sitä " väärää" sävyä) ja annetaan vaikuttaa vaikutusaika loppuun.

Pitäisi tulla tasaista =)

mua neuvoi tässä kampaajasiskoni, ja mä en osaa tuoda julki niitä juttuja tässä samalla tavalla. Mutta siis sanoo, että pelkällä tyvenblondauksella ei tule tasaista, mutta pitäisi tietää sun tyvikasvun oma väri, ei osaa muuten neuvoa.

Mene kampaajalle, toi on aika vaikea itse laittaa.....

Toki 100% varma ei koskaan voi olla näkemättä hiuksia livenä.

Mutta en siis näe mitään syytä miksi vihertyisi. (ellei sitten ole kovasti jotain metallijäämiä hiuksissa, esim kuparia. mutta tästä varmasti tietäisit itse ja olisit siitä jo maininnut)

Vierailija:

Lainaus:

Eli se että laittaa tuon goldwellin luonnonvärin tuohon swatskopfin päälle, ei aiheuta mitään vihertymisiä tms?

t. ap :)

Tukkani on siis todella vaalea. Koko pään sävy on ok, MUTTA Tyvi on nyt värjätty schwarzkopfin igoran jollakin hyvin vaalealla sävyllä 12 ?? Värjäyksen jälkeen tyvi veti tosi siniharmaaksi...ja lähti pesussa mutta en ole tyytyväinen sävyyn.

ELI tyvi on siis tällä hetkellä tummempi kuin koko pää. Näkyy varsinkin kun tukka on sileästi kiinni, että tyvi on tummemman vaalea. Nyt mietin, miten saisi koko pään (tyven) tasaisen vaaleaksi. Ärsyttää kun tyvi on erivärinen.

Mitä tapahtuu tuolla historialla jos laittaa seuraavalla kerralla Goldwellin topchic 11N kasvaneen tyven JA tuon nykyisen schwarzkopfin igoran tyven PÄÄLLE? Että siis saisin koko pään saman vaaleaksi ja hyvän väriseksi?

Eli Goldwell tuon toisen päälle? Koska Goldwellin 11N sävystä tykkään. Vai millä numerolla kannatta yrittää että saa selkeän kauniin vaalean pään?

Kiitos! ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat