Vierailija

onko joku onnistunut jostain löytämään helmalakanan, jonka korkeus on suurempi kuin normi 45 cm? itse tarvisin semmoisen kun sänky on sen verran korkea - itse asiassa ei jenkkisänky vaan ikean runkopatja, jossa jalat nostaa korkeutta niin ettei tavallinen helmalanaka riitä.

neuvoja kaivataan pliis - en haluaisi alkaa itse ompelemaan!

kiitos!

Kommentit (10)

Onko sänky sellainen, et siinä on matalampi alaosa, johon väliin vois laittaa yhden lakanan, ja sitten irralliset patjat tai patja, jonka päälle laittas toisen ja sen päälle sitten petarin?

reilusti yli 50 senttiä pitäis olla meilläkin korkeus. ompeleminen tuntuu kuin myrkyn juonnilta! käsittämättömän vaikea juttu. ei löydy mistään.

jos jollain on vaan tietoo niin please älä panttaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sarja jossa paljon kokoja - tosin en löytänyt omaan 180 leveään sopivaa tuolloin (oli loppu väliaikaisesti) joten tilasin Mille Nottilta netistä.

Helmalakana runkopatjaosan päälle ja patjansuojus joustinpatjaosan päälle. Meillä mokkajäljitelmää molemmat.

Patjansuojuksia/kuminauhalakanoita saa myös muusta kankaasta kuin lakanakankaasta/froteesta tehtynä. Esim. Elloksella aika iso valikoima materiaaleja ja värejä. Samoin tietysti helmalakanoita on erilaisia esim. tuolla Elloksella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat