Vierailija

Värittömiä ja miehekkäitä, vaatimattomia ja sukupuolettomia! Näin moittii suomalaisten naisten ulkonäköä ukrainalaissyntyinen tyylikonsultti Milla Rynty.

- Suomessa tarvitsee kiikarin huomatakseen, onko kyseessä nainen vai mies. Naiset eivät ole naisellisia, mutta saattavat kuitenkin olla tyyliltään liian tyttömäisiä 50-vuotiaana, Rynty tyrmää.

Meikäläisessä kulttuurissa on Milla Ryntyn mielestä tärkeää se, ettei ulkomuoto ole " törkeä" . Vaatimattomuutta odotetaan myös muilta. Ja jos suomalaiset naiset ovat liian vaatimattomia, venäläisten naisten yleisimmäksi virheeksi koituu Ryntyn mielestä ylipukeutuminen.

- Joidenkin venäläisten naisten tyyliä on syytä hillitä. He tarvitsevat opastusta tyylikkyydessä, etteivät he näyttäisi halvoilta joulukuusilta.

Hänen mielestään alleviivaava seksikkyys ei ole koskaan eleganttia.

Itäeurooppalaiset naiset ovat aina viimeisen päälle laitettuja - näin suomalaiset ovat tottuneet ajattelemaan. Milla Rynty ja Bulgariasta Suomeen päätynyt Ivanka Sankala myöntävät, että huoliteltuun ulkonäköön panostetaan vaikka muusta säästämällä.

- Vaikka venäläisellä naisella olisi vähän rahaa, hän saattaa ostaa silti yli 20 euron huulipunan, Milla Rynty kertoo.

Suomalaisia miehiä nämä naiset eivät päästä yhtään vähemmällä.

- He eivät ole ollenkaan miehekkäitä.

Milla Ryntyn mukaan miehekäs mies tuoksuu hyvältä, pukeutuu siististi ja huomioi muut. Miehekäs mies avaa naiselleen oven, tuo kukkia ja osaa keskustella älykkäästi.

- Ei koko ajan tarvitse tuijottaa peiliin, mutta tyylitaju on osa sivistystä, Rynty uskoo.

Olen AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Töissä pukeudutaan tottakai työn olosuhteet huomioon ottaen. Lenkille mennään tottakai urheiluvaatteissa MUTTA tuulipuku tai verkkarit tuntuu olevan monelle suomalaisnaiselle ainoa arkiasu! Pulkkamäkeen tietenkin laitetaan kunnon vetimet.

Mutta esim. ostoskeskuksessa, Ruotsinlaivalla, ravintolassa, elokuvissa EI TARVITSE pukeutua tuulipukuun, collegehousuihin, miesmäisiin farkkuihin, toppakenkiin....Minä ainakin tykkään pukeutua joskus kauniistikin, en siksi että minun olisi pakko miellyttää miehiä, vaan siksi että on kivaa näyttää kauniilta!

Tuulipuvun ja ylilyhyen huorahtavan minihameen välillä on lukemattomia asuvaihtoehtoja. On myös olemassa muitakin kenkiä kuin piikkikorot tai lenkkarit. Samoin meikittömyyden ja kamalan sotamaalauksen välillä on lukuisia eri tapoja ehostaa itseään ja korostaa parhaita puoliaan. Moni suomalaisnainen voisi aloittaa vaikkapa kulmakarvojen nyppimisestä!

Ilman meikkiäkin voi toki olla kaunis, mutta nopea vilkaisu peiliin ennen uloslähtöä ei varmaan tappaisi ketään, eihän? Ja pukeudutaanhan tilanteen mukaan, jooko?

En vaihtaisi suomalaisia naisia mihinkään. Venäläiset ovat tyrkkyjä ja tyylittömiä.

Mikään ei ole sen hienompaa kuin itsevarma suomalainen aikuinen nainen.

t.mään

Mustakin olis kiva jos saisin pitää korkokenkiä ja hametta arkena ilman että tarttee kuunnella vihjailuja - toisilta naisilta. No yksi esimerkki, olin lähdössä pikkujouluun polvipituisesssa farkkuhameessa ja korkeakorkoisissa saappaissa, yläosa oli ihan peittävä. Normaali meikki jne. Äitini (no tietysti sukupolvierokin pitää huomioida) totesi että TOIVOTTAVASTI se pikkujoulu on tosiaan vaan naisille kuten sanoit, vai huijaatko että pääset lähtemään? Äiti oli tullut hoitamaan lapsia ja mä siis olen 35 v.... Tosi kiva fiilis.

Lisäksi olen ylpeä meistä suomalaisista naisista, meidän vahvuudestamme. Me saamme olla omia itsejämme, ihmisiä, eikä meidän tarvitse kulkea jokapaikassa korkokengissä meikattuna ja pyntättynä ellemme halua.

Suomalaiset naiset rules!

Hei 17, oletkos ajatellut, jos laittautuisi oikein naiselliseksi. Sitten voisi valittaa, etten mä voi tonne kiivetä, kun mä kompastun korkkareissani ja muutenkin pitää vähän varoa ettei kynsi katkea. Mutta onpas söötin väristä maalia tänään:D

Minullakin kuulemma on mahtava luonne ja sydän kultaa, mutta ne eivät näy ulospäin. Jos en olisi panostanut myös ulkonäkööni, en usko että mieheni olisi edes huomannut minua ensitapaamisellamme. Ammatiltani olen asianajaja, joten uskon että minulla on myös aivot koska olen tähän asti päässyt kouluttautumaan ;)

Ei sillä töitten etenemisellä niin väliä, kunhan näyttää fiksulta ja sivistyneeltä. Tästä lähin mä taidankin heittää lippalakit ja haalarit menemään ja sanoa pomolle, ettei mun kampaus kestä lippiksiä, joten en voi myöskään maalata kattoa, koska sehän olis katastrofi, jos kampaukseen tippuis maalia. Ja ne haalarit nyt vaan on niin tyylittömät ja moukkamaiset. Kyllä pomo sen ymmärtää, jos se on aikaansa elävä ja sivistynyt ihminen =)

Mutta vakavissaan, ei työpäivän jälkeenkään kyllä yleensä jaksa kauheasti laittautua. Pesulle ja siistit arkivaatteet päälle, se riittää mulle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat