Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ÄÄÄHHH!!

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Kun olette saunan ja kymmenen uutisten jälkeen miehenne kanssa lempimässä, voit lisätä yhden pikku jutun tavalliseen sisäänmenoon. Hiero kevyesti omaa klitoristasi samalla kun miehesi painaa penistään sisällesi. Tekee kuule hyvää, eikä ole mitenkään " iso" juttu. Miehesi huomaa eron heti, ja niin huomaat sinäkin.

Taidat olla tynnyrissä kasvanut.

Vierailija:

Lainaus:

6: Menepä ottamaan lääkkeesi

Kai nyt jokainen nainen sen verran itseänsä tuntee, että tietää miltä klitoriksen koskettaminen tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun olette saunan ja kymmenen uutisten jälkeen miehenne kanssa lempimässä, voit lisätä yhden pikku jutun tavalliseen sisäänmenoon. Hiero kevyesti omaa klitoristasi samalla kun miehesi painaa penistään sisällesi. Tekee kuule hyvää, eikä ole mitenkään " iso" juttu. Miehesi huomaa eron heti, ja niin huomaat sinäkin.

Voit aloittaa klitoriksen kiihottamisen jo vähän varhemminkin, samalla kun miehesi kiihottaa esim. nännejäsi. Voit samalla hyväillä myös hänen penistään.

Meillä toimitaan usein niin, että kiihotamme klitoristani yhdessä, ja mies tulee sisääni vasta siinä vaiheessa, kun olen laukeamassa. MAHTAVAA!! Joskus kysyin, mistä hän tietää sen hetken, kun olen laukeamassa, ja hän sanoi vain, että kyllä sen tuntee. Hän tuntee minun klitorikseni, ja minusta se on ihanaa! Eipä silti, alkaa hänenkin peniksensä kovuusasteet olla minullekin tuttuja, samoin se tietty syke juuri ennen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat