Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (5)

Moi vaan ja mukavaa tapsan päivää!!

Pari päivää on tullu syötyä kinkkua ja suklaata yllin kyllin.Tammikuusta täytyis kyl sit pitää vähän kuuria,eikös joo!

Ihanaa kun on pari päivää vapaata.Huomenna taas töihin.Oli kyllä joulun alla semmoset työkiireet että huhhuh!

Aika hiljaista tämä joulukuu ollut pinossa.Koitetaan pysyä yhteyksissä ensivuonna uudella innolla!Mirabellalle tsemppiä lähellä olevaan koitokseen!Tulehan sit kertoo kun kykenet että mikä sieltä masusta tuli.Ja kuinkas kieppuli voi?

Oikein hyvää loppuvuotta ja onnea vuodelle 2007!!

T.henriikka

Hyvää joulua kaikille jos tänne nyt joku ennen sitä eksyy.

Täällä ollaan vielä yhdessä koossa ja olokin suht hyvä. Eilen ja tänään on ekaa kertaa vähän tuntunut että vauva voisi olla tulossa, mutta taitaa olla enempi kuvitelmaa :-)

Paino on pysynyt muutaman viikon aikalailla samoissa lukemissa kun tuota dieettiä olen aikas tarkkana noudattanut. Katsotaan sitten kun vauva on tullut että mikä on tilanne. Jouluna kyllä muutaman suklaan aion napostella...

t. Mirabella ja Albert rv 38+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Töitä on 3viikkoa takana ja enpä sen aikana olekkaan tänne kirjoitellu.Pikaisesti olen kyllä käynyt lukemassa.Joo,työt lähti sit oikein kunnolla käyntiin.Meillä on kauhea hässäkkä töissä,nytkin 8päivän putki taka 11tunnin päiviä ja tänään vapaa ja huomenna taas töihin.Mut kyllä tään pitäs tästä vähän rauhottua.

Että sellaset kuulumiset täältä tällä kertaa.Mukavaa joulun odotusta teille!!Vaikka ei oikein joulukuulle tunnu,5astetta lämmintä ja maa mustana.

T.Henriikka

P.S mites kieppuli ja mirabella jakseleepi masujensa kans?

On vähän tämä kirjoittelupuoli jäänyt, mutta kuulumisia olen kyllä lueskellut. Tuntuu vaan hassulta tänne painonpudotuspuolelle kirjotella, ku itsellä tuo painon suunta on ihan " väärä" .

Pikaisesti kuulumiset: Paino huitelee jo jossain 95 paikkeilla, turvottaa taas ihan älyttömästi, ei meinaa enää kengät mahtua jalkaan. Muuten vointi ollut hyvä, mutta " pakko" lepo käskyn sain lääkäriltä supistusten takia, kun oli ne mitättömiltä tuntuneet supistukset jo paikkoja pehmentäneet ja olipa jo sentin aukikin. Siis, olen yrittänyt ottaa lunkimmin, että nyt pikkuinen vielä muutaman viikon pysyisi masun paremmalla puolella. Eli eipä juuri lenkkeilemään ole voinut lähteä. =/ Sokerirasituksessakin kävin, siinä arvot oli ihan normaalit. Ja ultrakin on ehtinyt olla, on se vaan niin mukavaa nähdä masuun, voisin käydä vaikka joka viikko. Mutta nyt jos ei mitään erikoista tule, niin eipä pääsekään enää sinne kurkistelemaan, vaan seuraavan kerran pienen näkee ihan livenä =) Vaan nyt pakkailemaan loppuja kamoja, ollaan lähdössä pariksi viikoksi sukuloimaan.

Sori, kun en nyt dementikko muista mitä pitikään kommentoida, enkä ehdi rueta enää tekstejä etsimään... Koitan vielä ennen joulua ehtiä käväseen. Hauskaa joulunodotusta! Ja toivottavasti tulis sitä lunta niin ois vähän valoisampaa ja ees hiukan talven tuntua.

Niin, ja painonpudottajat, koittakaa pysyä erossa jouluherkuista ;)

Kieppuli rv 29

Pikaisesti kuulumiset tännekin puolelle.

Viikkoja tulee nyt täyteen 36 ja pikkuhiljaa tässä odotellaan jo synnytystä :-) Äitipolilla kävin noiden sokereiden takia ja jouduin vuorokausiseurantaan osastolle jonka seurauksena sitten sain iltainsuliinit hoidoksi. Vauvelin painoarvio oli jo reilu 3 kg joten nyt on tosiaan seurattava omia syömisiä ja pistettävä insuliinia ettei sokereiden takia ainakaan kasva. No reilun viikon päästä kontrolli taas niin tiedetään missä mennään.

Painoa nyt n. 95 ja tiukan dieetin ansiosta toivottavasti pysytteleekin siinä loppuajan. Vointi ihan ok, mitä nyt turvotusta reilusti ja noi kädet puutuu pahasti öisin ja kun tekee jotain :-/

Kieppuli ottaa sitten rauhallisesti, jos vaikka minä ensin pyöräyttäisin vauvan kun olen muutaman viikon edellä :-)

Mukavaa joulun odotusta kaikille, toivotaan että sitä luntakin tulisi...

t. Mirabella ja Albert rv 35+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat