Vierailija

Viitaten tähän:

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=8972930&p=1&tmode=1&smode=1

Eikö kukaan muu ole koskaan ihastunut/rakastunut itseään noin paljon vanhempaan mieheen?

t. em. ketjun ap

Sivut

Kommentit (60)

Jos todella on rakastunut, anna mennä vain.

Olen työssäni tekemisissä 50v kanssa ja itse ole 34v. Ihan samanlaista on heidän kanssaan jutella ja nauraa kaikelle kuin ikäisteni kanssa. Riippuu niin ihmisestä. Voi todella olla samalla aaltopituudella vaikka on suuri ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" sotasuunnitelma" miehen sydämen valloittamiseksi.

Onko sinulla mahdollisuus soittaa tälle herralle työn merkeissä? Voitko käydä kysymässä töltä hlöltä jotain työhön liittyvää asiaa?

40-50v välillä ukot äijääntyy järkyttävästi. Mieti, jos pidempään aiot hengailla ukkelin kanssa, se on kuule aika papparainen pikkuhiljaa. Ite oon joskus seurustellu itteäni paljon anhemman miehen kaa (alussa mä 18 v ja ukko 41 v, ja sitä lystiä riitti yli 10 v....) Nyt on sentään vaa 6 v ikäeroo nykyisen kaa... Ja sit saa varautuu siihen, että aina jossain kaupan tiskillä tätöset mulkoilee vihamielisesti, " tuo suttura on vienyt meidän miehet" ...

on aivan liian iso ikäero. Mutta kuinka ollakaan, nyt ajattelen kaipauksella miestä, joka on minua tuon kyseisen 20 vuotta vanhempi. Tuskinpa tästä ikinä tulee mitään juttua, ihastunut kyllä olen.

nimen lisäksi esim. harrastuksia tai jotain?

Jännä huomata (ainakin itsestäni) sen, että sitä käyttäytyy kuin punasteleva teini ihastuksen sattuessa. Ja vielä se, että itse vakituisessa parisuhteessa olevana olen sitä mieltä, että uskoton ei saa olla. Itse toivon ja odotan, että tämä ihastus menisi hiljalleen itsekseen ohi.

t. 26

Meitä on niin moneen junaan. Tiedän tosi lapsellisia 29-vuotiaita, jotka ovat kuin pahimpia teinejä käytökseltään ja vastuunkannoltaan (paitsi että teinitkin ovat vastuuntuntoisempia). Ja sitten taas tiedän elämässän rauhoittuneita 3-4 lapsen äitejä ja isiä, jotka 29-vuotiaana vaikuttavat ikäänsä huomattavasti vanhemmilta.

Aivan samoin sinä ap ja ihastuksesi kohde, kuka sitä on sanomaan, onko teillä liikaa ikäeroa, jos ette kokeile.

" Ikä on vain numeroita" . Tämän on mulle sanonut 91-vuotias mummoni, joka välillä sanoo olevansa " väsynyt kuin 100-vuotias" ja välllä taas tuntee olonsa 17-vuotiaaksi

" Age is only numbers" , on sanonut parhaan ystäväni (51v.) poikaystävä (29v.) Pari on ollut nyt 2 vuotta yhdessä ja ovat todella onnellisia ja rakastuneita. Heitä yhdistää samanlainen huumori ja elämänarvot.

Joten, ap, anna palaa. Kerran sitä vaan eletään, ja silloin kannattaa yrittää elämänsä onnellisena. Jos tämä mies kiehtoo ja kiinnostaa, go for it!

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mies on koko ajan mielessä. Aamulla herätessäni ja pitkin päivää. Antaa mukavasti energiaa kaikkeen. Pieni aavistus, että kys. mies on kans ihastunut, mutta en ole varma siitä. Sehän tässä tekee tilanteen paljon mielenkiintoisemmaksi, kun on epäselvä tilanne. Hih, mitä teinijuttuja.

Päiväunelmiahan saa olla.

t. naimisissa ja 3 lasta

t. ap, naimisissa ja myös 3 lasta

t. nro 26, naimisissa ja lapsia 2

...mies on syntynyt -42 ja vaimo -61. Ovat nyt 64 ja 45. Heillä on kaksi aikuista lasta ja mies on terve ja hyväkuntoinen ja työelämässä ihan täysillä mukana.

...Itse ajattelin ennen että 5 vuotta suuntaan tai toiseen ehdoton maksimi... No, minulla ja miehellä 10-vuotta ikäeroa;) Mutta tämä on nyt se EHDOTON maksimi!!!:)

Itse asiassa ei tuo 20-vuottakaan ole niin paha, jos ihmiset ovat " varttuneempia" , mutta en ymmärrä näitä ~20v ja ~40-v pareja...

Perustelut:

Minulle tulee aina " kehdonryöstäjä" olo:( Lähinnä ajattelen sitä, että tämä parikymppinen (yleensä nainen) ei ole vielä ehtinyt elää elämäänsä lainkaan. Minusta elämään kuuluu se että seikkailee hiukan (kiertää maailmaa kavereiden kanssa jne.) jotta oma minä muotoutuu. Jos seurustelu kumppani on vanhempi, niin usein " oma minä" muotoutuu hänen vaikutuksensa alaisena.

Pariskunnilla on muutenkin paljon " me" juttuja, väitän että nuori nainen helposti mukautuu ja nämä " meidän" jutut ovat käytännössä miehen juttuja. Lisäksi 40-vee ovat yleensä jo vakiintuneet johonkin paikkaan (työ, mahdolliset lapset, asunto, jne) joten nuorempi sitten mukautuu " vallitseviin oloihin" . Jos kyseessä taas noin parikymppinen pari, ovat ovet yleensä vielä kaikkialle avoinna!:)

Tarkoitan, on helppoa muuttaa vaikka vuodeksi Intiaan, jos ei tarvitse murehtia sitä saako töistä virkavapaata, tuleeko lapsia liian kova ikävä, ja miten lyhentää asuntolainaa reissun ajan jne.

TIEDÄN että kaikki eivät tahdo matkustella jne. mutta esim. itse olen tämän 10-vuoden ikäeron johdosta " joutunut rajaamaan" opiskelupaikkani tietylle alueelle, johon voin kodistamme kulkea. Toki rakkaus on sen arvoista, mutta entä jos en voisi opiskella täällä haaveitteni alaa? Oisinko ollut valmis uhraamaan pitkäaikaisen haaveeni tästä alasta rakkauden vuoksi...? Jos, olisinko ollut onnellinen...?

viestiketjussa, että asioit tämän miehen työpaikalla tai jotain sen suuntaista. Noh, seuraavan kerran kun menet asioille, hymyilet tälle ihastuksellesi ja katsot silmiin. Siitä se lähtee.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat