Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (20)

*Laulaa* Meeenoolippu, meenoolippu...Minne kauas juna mua vie...

Eli eilen halusitte plussia kehiin, niin tässäpä yks!

Eilen pamautin selkeetä selkeemmän ja nopeeta nopeemman plussan koopeen ollessa 27/28!

Oireet niille ketä kiinnostaa:

Muutaman päivänä viikolla tullut hetkellinen kuvotusaalto.

Lämmöt asteen verran koholla

Nänni arkuus, joka tuli testi aamuna.( Siks testasinkin!)

Pömppis, joka niin arka, et alkkarit piti rullata " mahan alle" .

Nyt aamulla huomattu " linea negra" , himmeä mutta selvästi näkyvillä!

Testi Info uteliaille:

Aconin apteekin kasettimalli

Ilta pissasta 4h pidätyksen jälkeen, jonka aikana nautittu n.3dl vettä

Hyvä että kerkesin tiputtaa vaaditut kolme pisaraa pissaa siihen testiin, kun väri lähti jo liikkeelle. Käännyin muutamaksi sekunniksi pois testistä laittaakseni käytetyn testipipetin roskiin.

Käännyin tarkoituksena mennä " hermosauhuille" 3min ajaksi, ja vilkaisin ohimenen testiä ja se plussa näkyi siinä jo erittäin selvästi ja erittäin vahvana!

Nyt vaan kaikki perässä Elokuun junaan! *Heittää köyttä, johon saa tarrata kiinni!*

ei o näkyny menkkoja.Rintoja vähän kihelmöi ei muuta erikoista.Hmm..uskaltasikohan huomenna ostaa testin.Jos on enää tarvetta:)tsemiä muillekin jännääjille!-velmu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä oo kyllä oireitakaan että ois tulossa. Ei oo kyllä päin vastoin toiseenkaan suuntaan, siis siihen että olisin raskaana.

Noh, kaippa se sieltä jompikumpi ilmestyy.

Olimpa tänää käymässä tuolla haaparannan uudessa ikeassa ja empä oo ennen jonottanu kauppaan, mutta nyt voin sanoa jonottaneeni...

Tunti jonotettiin ensin sisälle ja 1,5 tuntia jonotettiinki sitten kassoille.

Mutta saatiinpa uus olkkarin pöytä ja kaikkea muuta kivaa...

Niin ja en huomannu eilisessä pinossa ees onnitella ketään.

Eli kaikille plussanneille kovasti onnea ja tarrasukkia mukkaan.

Ja kaikille muille plussa tuulia ja toivotaan että täti ei löydä osoitetta.

Buam kp 34/28

Onko uusia plussanneita tullut? Onhan noita oireita tännekkin tullut. Tai olihan niitä tarkemmin ajateltuna jo aikaisemminkin. Olen kuin per...een ammuttu karhu ja hirvittää jos tätä jatkuu kauankin. Ekassa raskaudessa ei ollut mitään tällasta.

Eikai täti ole ketään tullut häiritsemään tällaisena ihanaisena talvisena joulukuun päivänä?

tsemppiä..

mimm.u, rv 6+1

Joo täällä yksi tippunut taas kp 1 menossa ja alkoi heti rajulla vuodolla ja aivan kamalilla mahakivuilla.Nyt sit haaveet syyskuulle vaik tuntuu jo et mitä suotta.Paljon peukkuja lopuille elokuisille.

olipas kiiireinen työpäivä, nyt on ihan puhki oleva olo..

piipaa, juu voihan se olla että kärttyily johtuu raskaudeta(esikoisen kanssa oli niin)mutta on vaan ne oireet loppunu nyt kun on terot loppunu, ja muutenkin menkkamaisesti jomottelee alamahaa ja kokoaika tunne että nyt alkaa :((( niin ja tissit on turvoksissa(normaalia ennen menkkoja)lämmöt oli ihme yllä entisestään nousseet(pikkasen)mutta kyllä toi menkkamainen jomottelu on tähän mennessä aina punanuttua tiennyt. Nyt kp 28/27-30.

eikö yhtään testiä ole tänään tehty???

Edellinen kirjoittaja (en sitten millään muista nimimerkkiä) kannattaa testata jo Aconilla. Paketissa luki, että jo 7-11 päivää ovulaatiosta antaa vastauksen. Itse testasin 8 päivää ovulaatiosta ja plussahan sieltä tuli.

mimm.u rv 6+2

Ja onnittelut kaikille uusillekin plussanneille!

Buam, vähän on samoja fiiliksiä, mulla menossa jo kp 29/25-28 eikä tunnu siltä et menkat alkais ees.. Lisäks jo kaks testiä näyttäneet negaa, kp 25 ja kp 28. Tein ne tosin iltavirtsasta, lieneekö tuolla mitään vaikutusta...?

Mulla ei oo ikinä ollut kiertoväli yli 30 pv ja oon ihan hukassa et miks nyt. Eka raskaudessa plussasin jo kp 25... Tiedän et stressaaminen voi viivästyttää tätiä entisestään mut vähän on epävarma olo. Mitä meidän vauvayritykselle käy jos tulee kierrot rupee paljokin heittelehtimään..

Joo ja lämmöt ei oo pahemmin laskeneet, olleet koholla jo kohta kaks viikkoo, plääh.

Sydämelliset onnittelut plussanneille!!!

Jotenkin mulla on tässä kierrossa ollut harvinaisen rauhallinen mieli, ennakoiskohan plussaa... No en uskalla edes toivoa, katsellaan nyt. Mitään oireita ei ole (ei itse keksittyjä eikä oikeita =D...)Tosin eilen tutkin kalenteria " suurennuslasilla" ja laskeskelin että koska olis aikaisin mahdollinen päivä jolloin vois jo aconilla testata ;) Tälläisiä testausaikoja löysin täältä vauvakuumeelta, jolloin on jo plussa näkynyt: kp24/28-29 dpo 11, kp24/28-30 dpo 10, 23/28 dpo 11 ja jollakulla vielä dpo 8... Jos vaikka jo itsenäisyyspäivänä ekan testin tuhlais... Tiedän että ei kannattais, mutta kun ne testin mokomat polttelee tuolla kaapissa =) Vai odottelisko sittenkin siihen että täti todella olis myöhässä... kestääköhän hermot =/ Onko ketään muuta samoilla kiertopäivillä?

Nippara kp21/30 dpo5(?)

Katse on täälläkin kääntymässä syyskuulle. Olo ei tunnu raskautuneelta ja kyllä minä " tiedän" etten ole raskaana, uskon että tietäisin jos olen. Sitä paitsi testit on näyttäny negaa. Tänään tai huomenna odottelen tiputtelua alkavaksi ja menkat sitten tuosta puolesta viikosta varsinaisesti. Pieni toivo on, että jos tuo luontaisprogesteronivoide, jota olen käyttänyt vähentäis tiputtelua, sitä kun on siis yleensä sen 3-4 päivää ennen menkkoja. Kun nyt vähenisi edes pariin päivään, niin olisin tyytyväinen...

Plussasäteitä jäljellä oleville elokuumeilijoille!

Koralli73 kp 24/26-27 10DPO yk5

Piipaa00:Aloin vaan miettiä tuota oviskipu asiaa,kun mul oli viime oviksen aikoihin kans tosi kovat kivut,jotka kesti muutaman tunnin.Ja paria päivää ennen oli puuhasteltu:)

Kyl mulla oviskipuja on ollut ennenkin enemmän ja vähemmän,mutta nyt oli tosi kovaa kipua...

nyt on menossa 31/32..jännää...

Hyvinkin vaihtelevalla kierrolla voi tulla raskaaksi, poikani on elävä esimerkki siitä. Pillerit lopetettuani kiertoni vaihteli 35-50 päivää, ja meni 7-8 kk, ennen kuin tulin raskaaksi. Tosin en tuolloin mitenkään tarkkaillut ovulaation ajankohtaa, joten pienellä yrityksellä olisi voinut onnistua aiemmin.

Minä olen tällä viikolla ehtinyt tehdä jo kaksi negaa raskaustestiä. Menossa kp 33/ 29 - ehkä jopa 50. Alkuviikolla testailen taas jos ei menkkoja näy.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat