Vierailija

naapurillamme on uusi söpö koiranpentu, joka on aika isokokoinen ja hyppii ja näykkii inhottavasti - hän antaa sen juosta vapaana pienkerrostalomme rapussa ja lapseni on alkanut pelätä sitä ihan kuollakseen, kun se yhtäkkiä hyökkää jostain hurjaa vahti päälle... koirassa tuskin on mitään vikaa.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

huorittele/homottele sitä, sano että tapat sen piskin jne. Tällä perinteisellä tavalla suomalaiset ovat menestyksellä hoitaneet naapuruusuhteet ammoisista ajoista. Kannattanee harkita mysö turpaan vetämistä ilman varoittelua

Hoitokoirani voi laskea vapaaksi alaovelta, menevät asunnon oven taakse odottamaan, että se avataan. Vähän pakkokin ne on laskea, kun toinen menee aivan tautisella vauhdilla portaat ja toinen miettii pitkään.

Mutta jos aiheuttaisivat haittaa naapureille (tai muuten käyttäytyisivät pösilösti) vapaaksi niitä ei laskettaisi.

Keskustele ihmeessä vielä sen naapurisi kanssa. Ja ota oikeasti positiivinen asenne siihen keskusteluun. Turha sitä on lähteä haukkumaan toista, kun asia menee ystävällisesti paljon paremmin perille.

Pentukoiraa saa todellakin pitää vapaana, ihan missä tahansa. Ja aikuistakin koiraa saa pitää rappukäytävässä vapaana, jos taloyhtiön säännöt ei sitä erikseen kiellä.

Jos sua häiritsee niin ole ystävällinen ja ilmoita naapurillesi asiasta. Kauniisti sanottuna menee varmaan perille, rumasti sanottuna ei välttämättä.

eihän se ole mikään oleskelupaikka ihmisillekään. Jos naapuisi on noin tyhmiä, epäilen ettei sanominen auta, toki voit yrittää. Seuraavaksi otat sitten yhteyttä isännöitsijään.

asunnon alla kulkevalle kävelytielle ja roikkunut erään naapurin naisen takin liepeessä. Nainen kutsui poliisit ja minä koiran omistajana sain sakot ja jouduin maksamaan naiselle uuden takin kun takissa oli pennun hampaasta sisäkankaassa pieni jälki. Lisäksi sain ukaasin että seuraavalla kerralla kun pentu on irrallaan poliisi tulee sen lopettamaan. En ole sen koommin pitänyt koiriani irrallaan.

tosi kurjaa, kun taloyhtiö on niin pieni, että väistämättä välit kiristyy... mä en vaan meinaa tajuta, että minkälainen ääliö pitää olla, että noin tekee

eikä mulla ole ite koiraa vastaan mitää, se on tosi suloinen. Inhottava tapa vaan tuo näykkiminen, mikä saattaa tuntua pelottavalta lapsesta, jota koira yltää rintakehään ja yli pään, kun hyppii. VAuhti on pennuilla tietysti huima, eikä vielä usko isäntäänsä yhtään eli jos lapsemme on rapussa koira juoksee päin lasta, nousee pystyyn ja ottaa hampailla kiinni.

Heti kun alkaa totella isäntäänsä ja lopettaa hyökkäilyn, saa minun puolesta olla miten vaan...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat