Seuraa 

Saanut reseptit Taysin lääkäreiltä, jos hoito on ensi vuoden puolla ?

Musta on tuntunut että kovin nihkeästi niitä kirjoitellaan. Seuraavan tarvittavan reseptin olen hyvässä lykyssä saanut juuri edellisenä päivänä kuin pitäisi pistellä. Ihan kiva tietää, jos niitä reseptejä saisi, kun oma seuraava hoitoja on joskus huhtikuulla. En kyllä jaksa uskoa että lääkäri kirjoittaisi reseptejä jemmaan. Tuskin ne surkuttelevat meikäläisen rahapussia siinä määrin.

Ihan kivasti kävi kun saimme yhden hoidon tämän vuodenpuolla ja seuraava lääkeosto on sitten taas eli 600 joka menee omasta pussista.

No, hyvä tietysti että edes jotain korvataan.

Kommentit (4)

me ollaan hoidossa siinä Taysin naapurissa, ja olen saanut lääkereseptit ennen vuoden vaihtumista, vaikka seuraava hoito on ollut tammi/helmikuussa. ALoite tuohon tuli lekurilta itseltään! Eli siellä ainakin ajattelevat asiakkaidensa rahapussia, tietysti hoitokin on kalliimpaa... No mutta siis, reseptejä ei voi kirjoitella ihan päättömästi kuitenkaan, eikä lääkkeitä yleensäkään kai saa ostaa kuin 3 kk satsin verran. Näissä hoidoissa siis yleensä kirjotetaan reseptit per hoito, ja jos ne menee tollai vähän yli vuoden vaihteen ja lääkekatto on täynnä, ei ne apteekissa sitä pysty tutkimaan, onko hommassa joku koira haudattuna. Yritän vain vaatia ne reseptit ennen vuoden vaihdetta ja ehtiä sitten myös ostamaan ne ennen vuoden vaihdetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sorry myöhäinen vastaus, yritän aktiivisesti vältellä tällä palstalla käymistä kun ollaan hoitotauolla :).

Ilmeisesti luit tuon mun aloittaman ketjun, jossa ihmettelin sitä että minulle ei kerrotukaan koska ensi vuoden puolella hoitomme olisi. Niin, siis vasta viikolla 51 saan tietää, saanko reseptin tänä vuonna. Viimeksi hoitajan kanssa puhelimoidessa kysyin reseptiasiaa ja selitin että lääkekattomme on lähes täynnä. Hän sanoi ymmärtävänsä, mutta asia jäi sikseen. En minäkään usko, että hoitohenkilökuntaa juuri kiinnostaa hoidokeitten rahapussi. Mutta minuapa kiinnostaa, siksi yritän aktiivisesti nyt ajaa tätä asiaa enkä näe, mitä haittaa voi olla että lääkkeet on ostettu ajoissa.

Viikolla 51 siis nurisen uudestaan reseptin perään, koitan muistaa tulla kertomaan, kuinka kävi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat