Vierailija

.

Kommentit (18)

Alkoi tulla ulos jotain viikolla 8, mutta oli kuollut koon mukaan jo viikolla seitsemän. Tämä siis suunnilleen. Mahataudista katsottiin johtuneen. Ei se syy olekaan ravinnonpuutteessa vaan siinä, että se pöpö tappaa lapsen. Kiitos myötätunnosta. Ei sulle tarvitse onneksi käydä yhtä huonosti. Toisaalta on hyvä, että tulee ulos, eikä jatka vahingoittuneena kasvuaan. Näin järkevästi ei kyllä oikein jaksa keskenmenoa kokea.

Se oli siis todella raju mahatauti. Ei mikään lievä. Voivathan tosin jotkut pöpöt tappaa, vaikka eivät juuri odottajalle oireita aiheutakaan. Sellainen on esimerkiksi se, jonka voi saada kissasta. En nyt muista, mikä se on. Oikosulku mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rv oli alle 12, koska kärsin samaan aikaan myös raskauspahoinvoinnista (siinä kävi vessan pönttö tutuksi...)

Ole huoleti, vauva ottaa sinusta kyllä kaiken tarvitsemansa ravinnon.

Vierailija:

Lainaus:

Se oli siis todella raju mahatauti. Ei mikään lievä. Voivathan tosin jotkut pöpöt tappaa, vaikka eivät juuri odottajalle oireita aiheutakaan. Sellainen on esimerkiksi se, jonka voi saada kissasta. En nyt muista, mikä se on. Oikosulku mulla.

tarkotat varmaan toksoplasmoosia, myös listeria vaarallista.

että jouduin sairaalaan tiputukseen kahdeksi vuorokaudeksi. Vauva pysyi kyydissä ja näin sairaalassa myös ekaa kertaa sydämensykkeen ultrassa :)

Nyt tuo sitkeä sissi on nelikuinen hurmaava vauva!

Listeria olis tietty toinen juttu, mut sen oireet tuskin näin rajut olis. Oikea kovan onnen vauva tää kyllä on. Sairastin jo pahan kaksi viikkoa kestäneen ja useamman lääkekuurin vaatineen poskiontelontulehduksen.

ap

Riippuu siitä, että mikä pöpö sen aiheuttaa. Mä sain keskenmenon mahataudista, mutta se oli todella raju ja rajuna tarttui mieheenikin. Kai yleisimmin ei ole vaaraa, mutta ei voi varmaksi sanoa. Toivotan onnea.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat