Vierailija

miehelleni tuli kaveri viikonloppukylään. Ovat juoneet nyt koko ajan. Viime yönä sai valvoa puoli neljään: puhuivat liian lujaa panojuttuja yms...

Meillä on 2v vanha tyttö. Mua ärsytää kun täällä vaan kitataan koko ajan kaljaa. Itse olen raskaana viimeisilläni melkein. Ei jaksaisi kyllä yhtään.

Miehelläni ei usein käy ketään kavereita, onneksi näin huomaan nyt sen. En meinaa millään jaksaa tätä.

Pelkään että kohta saan raivarin ja ajan nuo johonkin baariin yms...

Kommentit (8)

Se elämänne on kahden lapsen kanssa vielä paljon kauheampaa :( Mutta onhan näitä todella paljon näitä alkoholistiperheitä. Ei turvallisessa perheessä käytetä alkoholia noin. Juodaan ruoan kanssa hiukan korkeintaan ja äiti ja isä ottaa ne ympärikännit sitten jossain ihan muualla kuin samassa asunnossa kuin lapset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi mieheni on sen verran fiksu ettei kittaa viinaa kotonamme, eikä puhu panojuttuja minun ja lasteni läsnäollessa. Ne jutut jutellaan kavereiden luona, jos siellä ei ole vaimo+lapset kotona, tai sitten baarissa.

Mikä siinä baariin menemisessä niin kamalaa on, että sitä täytyy oikein pelätä?

Inhottavaa kylla sinun kannaltasi! Voisi miehesi VAHAN ajatella, varsinkin pieni lapsi ja se, etta olet raskaana. Onhan se okei, etta miehellesi tulee kaveri kylaan, mutta jos valvottaa muuta perhetta koko yon (panojutuilla) niin se ei ole!!

Pyyda heita ystavallisesti lahtemaan baariin ja jos eivat lahde, niin asuuko sinulla ketaan laheista lahellasi? Ja en taas toisaalta tieda onko sekaan oikein, etta sina joudut lahtemaan tyttonesi ja vatsoinesi evakkoon omasta kodistasi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat