Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kukaan uskaltautunut tänään käymään ideaparkissa? Tiet ovat kuulemma olleet aivan tukossa ja radiossa on kehotettu välttämään ideaparkkiin menoa tänään.

Jos kuitenkin kävit,mitä löytyi????

Lelutarjoukset houkuttelevat menemään huomenna....:)

Kommentit (12)

...ja kyllähän siellä parkkipaikat oli aikalailla täynnä ainakin klo 15 maissa. Olin kuitenkin yllättynyt miten hyvin liikenteenohjaus ja liikenne siellä toimi. Ei tarvinnut yhtään jonottaa, vaan heti ohjasivat vapaaseen parkkiruutuun. On joskus cittarin pihassa ollut enemmän hermoja raastavaa parkkipaikan etsintää :) Ja minäkun en tykkää jonottamisesta ja ruuhkasta, niin tätä edellämainittua ei ollut yhtään.

Itse Ideaparkissa oli väkeä, mutta se on niin iso paikka, että porukka levittäytyi hyvin koko parkin alueelle. Näki, että porukkaa on, mutta mielestäni ihan kohtuullisesti siellä pääsi lasten ja rattaiden kanssa kulkemaan.

Ja niistä kaupoista ja koko Ideaparkista: Olin positiivisesti yllättynyt koko paikasta. Kyllähän se sellainen kauppakeskus on tai Liikekaupunkihan se on viralliselta nimeltään, että melkein kaikkea sieltä löytyy, ainakin vaatetuspuolta. Lastenvaateliikkeistä kävin Nick & Nellyssä ja Jesper Juniorissa. Nick & Nellyssä mm. Tuttaa oli puoleenhintaan. Benettonia, Esprittiä ja Name It:ä oli jotakin avajaistarjouksessa. Muistelen, että myös toppahaalareita oli -20%.

Jesper Juniorissa Reimat oli -20%.

Kivoja sisustusalankauppoja, urheilukauppoja ja tietysti lelukauppoja; ToysRus (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja BR-lelut. Molemmissa avajaistarjouksia.

Kävin muuten taannoin Jyväskylään avatussa ToysRusissa ja mielestäni siellä avajaisrumban laannuttua hintataso oli kalliihko, ainakin jos vertaa että tietyt lelut esim. cittarissa ovat aika paljonkin edullisempia. ToysRusissa tietysti valikoima on valtava ja melkein kaikkea löytyy samankaton alta. Hieno ja kattava lelukauppa kumminkin.

Parkin yläkerrassa on huonekalukauppoja. On sielläkin muutama sohva...

Paljon jäi vielä katsomatta, mutta ehtiihän tuolla käydä toistekin. Itse olin siisi ihan positiivisesti yllättynyt Ideaparkkiin vaikkei nyt mitään ennakkoluuloja paikkaa kohtaan ollutkaan.

Ja just äsken ajeltiin takaisin Parkista. Ei tullut paljoa ostettua, monet liikkeet olivat menneet jo kiinni.

Itselleni menin siis kenkiä ostamaan...

Liikkeet ihan OK, mutta ei mitään ihan ihmeellistä, ei sellaista mitä ei jo Treen keskustasta löytyisi. Se tietty on kiva, että kaikki löytyy saman katon alta, meiltäkin ajomatkaa on vain n.10min.

Lastenvaatevalikoima oli hieman pettymys, ei mitään kunnon merkkivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi olla että ei kannata kyllä lasten kanssa mennä jonottelemaan. Ehkä helpommalla pääsee kun hakee lähimarketista. Matkaakin sinne on niin reilusti ettei ihan hetkessä hurauta. Olisi kiva kuulla mitä muuta siellä käyeneet ovat ostaneet ja " säästäneet" ... :D

ja muista paikallislehdistä oon lukenut br:n ja toys r usin mainoksia.

Aamulehden välissä oli ideaparkin oma lehtinen,muistaakseni siinä oli lelukauppojen mainoksia. Huomenna on jommassakummassa lelukaupassa legoja -50% ja avajaistarjouksissa oli mm.dublo laatikko 12,95 kun ovh on 27,95.

Itse olin sielä tänään heti klo 12 kun paikka aukesi ja ei ollenkaan ollut pahaa tungosta.Totta kai ihmisiä oli tosi paljon,mutta kaikki toimi kuitenkin loistavasti. Nickystä ja Nellystä sai esim. name it bodeja 0,99e,haalarin(merkistä ei tietoa,mut hyvä rymyhaalariks) 19,90,Legon vaatteita oli -40%,jesper juniorista kivat -villahaalari oli kans alle 20e,pitkiksiä 1.50e,rukkaset 2e.. Molemmat lelukaupat tuli tsekattua ja dubloja ostin,mut muuten esim.toysrus vaikutti kalliilta (?). Mut kaikkiaan hyvät ostokset tuli tehtyä. Alessa aionkin panostaa enemmän omiin ostoksiin,sillä nyt en ees vilkaissut mangoon tms kohti:)

Sieltä pongasin aivan erItyisen ihanan sisustusliikkeen, jossa oli lapsille ja aikuisille vaikka mitä! Rosmarin nimeltään. Kannattaa käydä. Itse pidän näistä yksityisistä sisustusliikkeistä, ei ole ihan sitä massatavaraa.

Br-lelukaupassa oli hyviä tarjouksia, mutta väkeä niin paljon, etten päässyt sisään (klo 10:00)

Toys ´r´ us oli kyllä aamulla klo 10 niin täynnä kuin vain olla voi = )Kassoille oli aivan uskomattomat jonot. Tarjouksessa oli mm. uusin Baby Born nukke, hintaan 24,90e ja iso autorata 19,90e. PS2: sta myytiin 75 eurolla, tosin niitä oli 100kpl ja loppuivat parissa minuutissa. Myös paljon muita hyviä? tarjouksia oli koko kauppa pullollaan.

selkeältä paikalta. Ajattelin mennä shoppailemaan ehkä vasta joulun jälkeen kun alennusmyynnit alkavat.... Taitaa kyllä olla silloinkin tungosta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat