Vierailija

Tai muualla anonyymisti?

Aloitan itse:

Olen korviani myöten ihastunut varattuun ja myös itse olen aviossa :(

Sivut

Kommentit (75)

Peruutin appiukon auton kylkeen niin että rysähti. Kurkkasin näkyvät vauriot: ei mitään, paitsi pissapojan nesteet valui ulos eli säiliö halkesi. Appi luuli, että kovasta pakkasesta johtu halkeaminen:) Eikä tänä päivänäkään tiedä, että syyllinen tuohon olin MINÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

todennäköisesti myös seuraa mitä minä kirjoittelen en viitsi alkaa ruotimaan täällä mitään hänestä vaikka toki joskus on tullut sanottua (vaikka tiedän että hän lukee, mutta so what?)

Miksi ihmisillä pitäisi olla salaisuuksia? En tietenkää raportoi itsetyydytyksiäni tai paskalla käymisiäni kenellekään mutta ei ne salaisuuksia ole.

Tunnustan:

Olin kahvilla tänään suuren ihastukseni kanssa. Kaipaus on hirmuinen...

Olemme molemmat varattuja, apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mielelläni ryhmäseksiä :)

Joutaisi hetkeksi hiiteen kaikki estot ja vuorokaudeksi edes kerran elämässä hillitöntä, vastuutonta ja perverssiä panoa ja paljon!!!

nauran tälle ketjulle vedet silmissä (varsinkin sille bb:lle ja hammasharjalle) ja olen samalla kuuntelevinani miestä. Se luulee, että nauran sen jutuille. Eikä ole eka kerta ;-)

vähän aiheen vierestä, mutta miten ihmeessä uskallatte/kehtaatte tehdä aloituksia joiden OTSIKOSSA KERROTTE HALUAVANNE MUITA MIEHIÄ/PETTÄNEENNE tms.

Meidän kone ainakin jättää muistiin _kaiken_, ja kun aloittaa uutta otsikkoa (mihin tahansa), tuo kone alkukirjaimen mukaan vanhoja otsikoita näkyviin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat