Vierailija

Ottaa hieman pattiin kun ei IKINÄ voi tulla kotiin niin kun ollaan sovittu. Minulla tänään illanistujaiset ystävien kanssa (ei kotona) ja hänen piti tulla ajoissa omista harrastuksistaan kotiin että minä ehdin valmistautua ja mennä ajoissa sinne. Ukko ei ole vieläkään kotona vaikka piti olla jo. MIKSI se ei voi IKINÄ tulla silloin kun ollaan sovittu??? Mikä tekee sen menoista tärkeämmät että se voi sitten tehdä " oharit" minulle niin että minä sitten myöhästyn???

Kommentit (7)

a) tekemään saman tempun hänelle

b) valehtelemaan lähtöaikasi, siis sovit hänen kanssaan että tulee paikalle esim klo 16.00, vaikka oikeasti ennättäisit hyvin vaikka tulisi vasta klo 18.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun on kaksi pientä lasta (vauva ja alle 2v). Vauva ei viihtyisi tietenkään missään muualla kun sylissä, valmistaudu nyt siinä sitten.

Ja onhan se periaatekysymys, jos ollaan sovittu jotain niin sitten siitä pitäisi myös pitää kiinni.

ap

onhan sillä lapsella isäkin, minusta isä on aivan yhtä loistava hoitaja kuin äiti. Äideilläkin on oikeus pikkujouluihin. Oletko joku katkera, joka on niin ruma ja inhottava ettei kukaan ole edes kutsunut pikkujouluihin etkä kehtaisi edes ilman säkkiä mennäkään?

ja " valmistautua" lasten kanssa! Kaikki sympatiani ap:lle! Itsekin kun harvoin pääsee viihteelle (lapset 1 ja 3v.), niin ottaa aivoon jos mies ei voi olla yhtään humpan juonessa mukana (vaikka on itse lupautunut hoitamaan lapset)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat