Vierailija

luulevat ettei kukaan nää, kuule eikä välitä. Eivät tajua että naapuri voi oikeasti heidät tunnistaa kun ovat perse paljaana kuseskelleet porttikongissa tai oksennelleet hissiin.

Hävetkää juntit. Kaupunki ei ole mikään kaatopaikka.

Kommentit (5)

Mutta Stadissa olen nyt asunut niin monessa eri vuokramuodossa, Hoasilla, kaupungilla, Satolla ja VVO:lla ja aine ovat riehujat olleet paksua murretta vääntäviä jysyjä.

Vierailija:

Lainaus:

Itse asun Vaasassa ja luuletko, että täällä (yliopisto/korkeakoulukaupunki) meno on yhtään kummempaa? Kyllä se on kuule ihan niin, että tulivat ne opiskelijat sitten Sodankylästä tai Espoosta niin ihan yhtä huonosti osaavat tietyssä elämänvaiheessa käyttäytyä. Se on se viina jonka voimalla mennään...

Mutta tämähän oli provo, joten tiesit tämän varmasti itsekin...?

Aina on olleet jysyt jotka ovat mekastaneet ja kännissä ördäilleet. Oli kyseessä sitten opiskelija, vuokra-talon spurgut tai tavalliset perheenisät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse asun Vaasassa ja luuletko, että täällä (yliopisto/korkeakoulukaupunki) meno on yhtään kummempaa? Kyllä se on kuule ihan niin, että tulivat ne opiskelijat sitten Sodankylästä tai Espoosta niin ihan yhtä huonosti osaavat tietyssä elämänvaiheessa käyttäytyä. Se on se viina jonka voimalla mennään...

Mutta tämähän oli provo, joten tiesit tämän varmasti itsekin...?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat