Seuraa 

Eli siinä se kysymys tulikin, millä kp:llä olet plussannut? Lähinnä mietin että kannattaako edes testailla kp23/25, vai onko ihan liian aikaista?

Kokemuksia!

Sivut

Kommentit (16)

Eli aamulla tein testin kp 31/? epäsäännöllinen kierto. Clomeilla toinen kierto, vuosi yritystä takana.

Kaksi viivaa tuli testiin, haaleampi kyllä kuin kontrolliviiva, mutta silti mielestäni selkeä plussa. Huomen aamulla ajattelin koittaa uudestaan.

Plussatuulia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Okei eli siis en voikkaan olla satavarma siitä etten ole raskaana. Kääk! No katsellaan vielä sinne kp47 saakka kun se on ollut mun tähän asti pisin kierto. *Leijailee pilviin*

Mikä toi kp jotain on? Oon vasta sivuille tutustunut ja kaikki kirjottelee noista kp:sta et jos viittisit valasta ni vois osallistua keskusteluihin!! KIITOS jo etukäteen!!

testi näyttänyt plussaa jo kp 25-26/28. Apteekin raskaustestillä tehty. Silloin olikin eri meininki, nyt kierto vaihtelee ja plussatuulista ei tietoakaan:/ Mutta siis mulla näkynyt jo ennen kuin menkojen ees kuulunut alkaa. Näin ei kaikilla todellakaan ole.

Toivotaan parasta!!

Siis ei meilläkään oikeen yritetä mut olishan se kiva!! toikin sotkee kun mun kierto oli viimeks 41 päivää joten kyl on paha mennä laskeen tota ovulaatioo mut täytyy varmaan seurailla limoja ja koittaa tarkkailla tuntemuksia!! Nyt siis kp 7 :D

Tervetuloa joukkoomme kuumeiseen!

Kp tarkoittaa kiertopäivien määrää meneillä olevassa kierrossa. Ja yleensä laitamme vielä kauttaviivan jälkeen yleensä kierron pituuden.

Esim. minulla tänään :

CelesteSebastian kp 33/~28

eli minulla tänään jo 33 päivä kierrossa / yleensä n. 28 kiertoja

Kyselehän lisää jos joku mietityttää

Juu, lapsia löytyy minulta myös kaksi:) Heinäkuunpoika -02 ja Toukokuuntytto -05. Esikoista kuumeiltiin 1½ vuotta, jonka aikana 2 x km (keskenmenoa) ja toista kuumeiltiin puolisen vuotta ennen tärppiä. Lääkkeellistä ehkäisyä meillä ei ole koskaan ollut eikä tule;) Nyt meillä ei ole virallista, vakavaa yritystä kolmannesta, mutta mennään sillä että on tervetullut jos haluaa tulla:)

CelesteSebastian kp 2/~28, viim. kierto kp 34:/

saa nähä kun tänne kirjoitan niin menkat tietysti alkaa huomenna. eli minula on menossa kp32/30-35. Minkäänlaisia menkka tuntemuksia ei ole, mistään ei säre eikä tissitkään ole kipeät. Muutenkin on ihan hyvä olo, ainoa on että tuo maha tuntuu, ihan kuin ois syöny ittesä täyteen vaikka ei olis syönytkään mitään ja kalanmaksaöljykapselia ei voinu ottaa tänä aamuna kun hais niin kuvottavalle. Mutta ei nyt vielä paranis hirveesti vielä aatteleen jos menkat sieltä muutaman päivän kuluttua tuleekin niin pettymys on sitten niin karvas. Tarvis nyt sinnitellä tämä viikko ja testailla ensiviikon alussa jos ei mitään kuulu. :p

ja nega. Vähän alkaa näyttää siltä että menkat alkaa huomenna, juilii jo siihen malliin ja ihme limavuotoa tulee. Anteeksi limainfo.:) Yk 1 vasta meneillään, mutta silti... Esikoinen tärppsi ekasta joten kaippa tässä menee kauemmin.:/

Valentine kp 24/25

Tämä selvensi kyllä todella paljon!! Tuntuu tyhmältä kun jo kaksi lasta eikä tollasta tajunnut!! Mut aina ei sytytä !! onkos sulls CelesteSebastian jo lapsia ja kauanko jo kuumeillu nyt?? mulla kaksi ja kuumeilua oikein kunnolla noin kuukausi!! Ja nyt mensut ni kohta pääsee oikein kunnolla yrittään!! :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat