Vierailija

haluan erota!!

Kommentit (5)

Mä olen miehelle tehnyt selväksi että jos ei osaa juomista rajoittaa niin on parempi olla juomatta. Mä lähden muuten. Juomista tai hakkaamista ei tarvitse sietää. Näin olen äidiltäni oppinut ja aion omalle tyttärellenikin opettaa.

Eli antaa palaa ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä miehellä joskus menee juominen liialliseksi. Sitten puhumme asiasta ja hän taas muuttaa asennettaan muutamaksi kuukaudeksi. Mutta hän ei tee sitä näyttäen, että olisi alistunut tahtooni. Hän saattaa jopa haukkua, jos sanon, että hän juo liikaa. Jos olen hiljaa, enkä tee riitaa, niin mies seuraavana päivänä on selvä ja yleensä tämä kausi kestää pitkäänkin.

Aina kun hänelle tulee tuo juomakausi, niin se alkaa jossain vaiheessa ärsyttää. Yksi mahdollisuus on, että keksit tekemistä lasten kanssa. Esimerkiksi ryhdytte käymään kavereiden luona ja istutte kylässä pari tuntia. Jos tämän tekee joka lauantai ja sunnuntai, kun miehellä on ryyppy päällä, niin te ainakin saatte hengähdystauon ja jotain muuta ajateltavaa. Lisäksi teille tulee yhteisiä juttuja, mistä mies jää ulkopuolelle. On paljon myös mukavia ilmaisjuttuja, minne voi mennä lasten kanssa.

Tämän lisäksi jos sukulaiset asuvat kauempana, niin matkustatte lasten kanssa sukulaisten luo esimerkiksi joululomalla, jolloin taas pääset eroon miehestäsi. Erota ei siis tarvitse konkreettisesti, mutta henkistä eroa voi ottaa ja keksiä monenlaista puuhaa ilman miestäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat