Vierailija

laittaa lapsensa päiväkotiin alle 3-vuotiaana? Voi sitä laitoselämää...Järkyttävää.

Laitatteko " virikkeitä" saamaan, vai onko liikaa lainaa?

Sivut

Kommentit (24)

En arvosta ketään kuka laitostaa lapsensa noin aikaisin.

Vierailija:

Lainaus:

laittaa lapsensa päiväkotiin alle 3-vuotiaana? Voi sitä laitoselämää...Järkyttävää.

Laitatteko " virikkeitä" saamaan, vai onko liikaa lainaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tästä ketjusta kyllä huomaa millaisia naiset ovat. Onnea teille.

Aina on v*ttuiltava. Sellaisillekin ihmisille, joista ei tiedä yhtään mitään. Ja tottakai myös niille (ainakin selän takana), joista tietää.

Raha oli aika tärkeä syy. Oltaisiin ehkä pärjätty muutenkin, mutta tilanne oli vähän epävarma kun mies aloitteli yritystoimintaa. Minulla ei ollut myöskään vakipaikka odottamassa, eli en voinut jäädä odottamaan ja katsomaan, kuinka miehen homma lähtee pyörimään. Sopiva työ tuli vastaan juuri tuolloin, niitä ei alallani ole ihan joka päivä auki. Jos minulla olisi tuolloin ollut ennustajankykyjä, olisin jäänyt kotiin vähän pidemmäksi aikaa. Tuskin kuitenkaan kolmeksi vuodeksi, vakipaikan puuttumisen takia.

olen hoitovapaalla kunnes lapseni 3, mutta minusta muut äidit saavat tehdä kuinka he parhaaksi näkevät. Ahdasmielisyys saa minut kiroilemaan.

Tuota juu, on lainaa. Asunto -ja hiukan opintolainaakin. Vuokralla ei haluttu asua niin pakko on ottaa asuntolainaa. Ja sitä paitsi, näill hinnoilla ei edes kannata asua vuokralla.

Vaikka täällä kotiäidit muuta väittää, kaikki ei vain voi valita kotiin jäämistä.

Jos olisi pakko hoitaa alle 3-vuotiaat kotona, se tarkoittaisi syntyvyyden pienentymistä entisestään ja luultavasti myös synnyttäjien keski-iän nousemista. Yhteiskunnan olisi myös pakko nostaa kotihoidontukea esimerkiksi samalla tavalla ansiosidonnaiseksi kuin äitiyspäiväraha, jos ei haluttaisi lisää sossun asiakkaita lapsiperheistä.

kotiäitinä pitää lasta VAIN kotona, MUTTA hän haluaa käydä välillä päiväkodissa leikkimässä ja minä toteutin lapseni toiveen. Kaikki olemme tyytyväisiä, tosin rahallisesti entistä köyhempiä, MUTTA tiedätkö AP mitä? Ainakaan asiani ei ole niin huonolla tolalla, että oman elämäni virike olisi riidan haastaminen netissä.

VITUN ÄÄÄLIÖ, HANKI ELÄMÄ

t. hoitovapaalla kunnes lapsin on 3, mutta ymmärrän hyvin töihinmeneviä.

Joskus kun seuraa perhekerhoissa tms kireitä ja ahdistuneita äitejä niin tekis kyllä mieli sanoa, että mene mielummin töihin.....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat