Vierailija

Harmittaa niin vietävästi. Olen laittanut 10 ihmisille kuvia myytävistä vaatteista ja ainoastaan yksi on vastannut, ettei kiinnosta.

Siis mikä siinä on nyt niin vaikeata, ettei voida vastata myyjälle, että ei kiitos, en osta tällä kertaa. Itse laitan aina myyjälle viestiä, jos hän on lähettänyt kuvia.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen monelta pyytänyt kuvia ja niitä kivasti saanut. Olen myös joka ikiselle vastannut ja kiittänyt kuvista vaikka kauppoja ei olla tehty.

Mielestäni pikkujuttu olla kohtelias ja vastatal.

Täällä päätään aukovat voisivat katsoa peiliin ja miettiä kuka sieltä peilistä oikein näkyykään.

sellaiselta, joka on pyytänyt kuvia mutta ei sitten olekaan kiinnostunut. Kuten joku jo sanoi, turha vastata jos ei kiinnosta, sillä se vastaamatta jättäminen jo kertoo sen, että kiinnostusta ei ole.

Itse pyysin jokin aika sitten kuvia myytävänä olleista kengistä, vastaus tuli 13 vuorokauden kuluttua. En tosiaan lähettänyt vastausta tälle myyjälle takaisin. Tai ehkä lähetän kolmen kuukauden kuluttua.

Toinen myi vaatepakettia, mutta läheskään kaikista paketin vaatteista ei ollut kuvia vaikka niitä pyysin. Sain kuvan vain muutamasta vaatteesta, joten taas jätin vastaamatta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat