Vierailija

ns. pieni päiväkoti. 6 Hoito -ja kasvatushenkilöä. Koko viime viikon 3 heistä eri pituisilla sairaslomilla. Viikon aikan 5 eri sijaista, joista yksi peräti kaksi päivää.

Päivähoitoa pystyttiin tarjoamaan mutta varhaiskasvatuksesta ei voi puhua. Lasten ruokailut, ulkoilut, puhtaus taattiin muuhun ei kyetty.

12.n lapsen ryhmästä 3 lasta sellaista joiden äiti kotona vauvan kanssa. Meille työntekijöille on sama ovatko lasten vanhemmat töissä tai kotona, sillä jos he jäisivät (siis vauvaperheiden isommat lapset) kotiin paikat tietenkin heti täytettäisiin uuislla lapsilla. Meidän työmme ei siis helpotu. Ja toisaalta mieluummmin hoidan tuttujen perheiden lapsia. Mutta te vauvalomalaiset, jos oikeasti voitte valita, niin miettikää kahdesti voisitteko esim. pitää hoidonkeskeytyksen, joka takaa lapsellenne paluun samaan päiväkotiin kun palaatte työelämään.

Kommentit (7)

Minä tein oman pk kanssa diilin että jos heillä on poissaoloja ja vaikeaa järjestää tavallista päivää niin soittavat ja jään kotiin lapsen kanssa. Olin opiskelija silloin ja muutaman kerran soittivatkin. En olisi ikinä laittanut lastani sellaiseen hullun myllyyn! Tiedän itsekin mitä se on kun olen pk:ssa ollut töissä.

että hän vaihtaa hoitopäivää lapsellansa, jos meillä henkilökunnalla on sairauspoissaoloja. (Kyseinen lapsi 3 pv/vko hoidossa) Juttu toiminut hyvin. Suosittelen muillekin, jotka olette vauvan knssa kotona. Ottakaa asia puheeksi lapsenne hoitopaikassa, henkilökunta ei voi sellaista ehdottaa, sillä ylemmät tahot ovat kieltäneet puhumasta liian vähäisestä henkilökuntamitoituksesta vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ja sen sijaan, että päiväkoti katsoisi peiliin se syyttää tilanteesta asiakkaita. Niin *Suomalainen* tapa ajatella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat