Vierailija

miten saisin ajeltua pimpsani posliiniksi ilman haavoja... Neuvoja? Ja miten sen posliinina pito onnistuu parhaiten? Kiitos!

Kommentit (8)

Biksurajat toki ajelen.. Eikö teillä ala kutisemaan alapäätä kun karvat alkavat kasvamaan? Tai tule niitä punaisia näppyjä? Mitä miehet pitävät paljaasta mirristä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies yleensä tulee aivan hulluksi silloin kun tulos on aivan tuore. Silloin se on niin pehmeä kuin olla voi. Varmasti on miehen mielestä miellyttävämpi nuollakin kun ei ole mitään karvoja missään. Ne karvat keräävät kuitenkin kaikenlaisia pöpöjä ja tuoksuja. Tulos on todella hygieninen ja nätti.

ja sit vähän ohi et ite en pysty pitää itteeni posliinina vaan mun on pakko jättää sellanen pikkiriikkinen vauhtiviiva, koska muuten tunnen itseni lapseksi. Muutaman kerran vuodessa tosin yllätän mieheni ottamalla kaiken pois..

Voit kokeilla miesten partakonetta, mutta sänki kasvaa hyvin nopeasti. Se on aina ongelma. Eli kokeile ensimmäistä vaihtoehtoa. Ammattilaisen tekemä brassivahaus.

Mun mielestä luomu eli full bush =)) on aika pelottava! En kestäisi sitä! Olen aina ajellut kaiken pois ja silloin tällöin jätän pienen viivan tai ruudun siihen. Mutta yleensä tykkän ajella tai vahata kaiken pois. Todella hygienistä ja miellyttävä.

T: n27

gilette venus (jos saa mainostaa) toimii tosi hyvin samanmerkkisen naisten bikinivaahdon kanssa! Tietty karva kasvaa nopeasti takaisin, mutta sen onkin melkein sitten jokapäiväistä " tuunausta" jos haluaa olla paljas!

Miten muuten, etkö ole ennen ajellut muita kuin bikinirajoja?

Mitenköhän yleistä tuo ajelu mahtaa nykyään olla? Onko naiset enemmistöltään posliineja tai muotoiltuja vai ihan luomuja?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat