Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

ja olisin halunnut käydä vessassa ennen ponnistamisen aloittamista mutta kätilö ei päästänyt koska lapsivesi oli vihreetä. Sanoi vaan että ponnistat nyt ja että ei ne kakat haittaa sillä hän korjaa ne huomaamatta pois ja näin tapahtui. Toisella kerralle en minä eikä mies huomannut kakkaamista mutta kun kysyin myöhemmin asiaa niin kätilö sanoi että kyllä sitä vähän yleensä tulee kun vauvan pää painaa suolen täysin tyhjäksi syntyessään ja että edes peräruiske ei saa välttämättä suolta täysin tyhjäksi ja sanoi vielä että yleensä kätilö osaa hoitaa homman niin että sitä ei muut edes huomaa kun kaikkea muutakin eritettä tulee niin paljon. Eipä paljon minua ole haitannut mitä kaikkea sieltä on ulos tullut kun pääasia on ollut se että se vauva sieltä ulos tulee.

Mut kätilö haukku alinpaan helvettiin kun paskansin synnytyksessä, ja mainitsi vielä moneen otteeseen kun astu huoneeseen sisälle, " et kyllä täälä haisee" .

Tällasta tays:ssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

äiti saa huutia, jos synnytyksessä tulee kakka.....taisi olla liioiteltu juttu. kyllä ne kätilöt tietää, että oikealla tavalla ponnistaessa sieltä tosiaan kakka tulee, jos on tullakseen eikä siitä mitään huutia jaella!

Ei kuulemma kakkaa tullut. En saanut syödä moneen moneen tuntiin, koska olimme ehkä menossa sektioon, mutta se on toinen juttu se.

Mutta melkein oksensin kätilön päälle kunnon sappinestesatsin.

Ei mulla mun mielestä sieltä mitään tullut, mutta toisaalta, en kyllä kytännyt alapäähäni, enkä tiedä, että tuntuuko sen tuleminen jotenkin erikseen? Eikä kätilökään siitä mitään roskiin heitellyt. Mieskään ei ole sanonut mitään...en nyt viitsi kysyäkkään...koska jos on tullut, niin eiköhän se yritä sitä unohtaa :)

Ensimmäisellä kerralla ei (tietääkseni) tullut, sain peräruiskeen. Toisellakin kerralla sain ruiskeen, mutta taisi silti vähän tulla. Ei kyllä haitannut pätkääkään, mua eikä muitakaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat