Vierailija

Yhden kappaleen ostin ja nyt ovat sitten loppu!!!

Kommentit (25)

Kummipoika (2v7kk) paljasti tuon, että äiti osti sulle tuon mukin ja laittoi pakettiin. Olin lapsen kanssa nimittäin kaupassa. Ihan kiva juu, kun sisko antaa joka helkkarin synttäri ja joulu noita muumi mukeja lahjaksi ja mä en kerää noita! Olen yrittänyt vihjaista, että joku muu lahja voisi olla kivempi ja tarpeellisempi, koska meillä on noita mukeja jo ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kummipoika (2v7kk) paljasti tuon, että äiti osti sulle tuon mukin ja laittoi pakettiin. Olin lapsen kanssa nimittäin kaupassa. Ihan kiva juu, kun sisko antaa joka helkkarin synttäri ja joulu noita muumi mukeja lahjaksi ja mä en kerää noita! Olen yrittänyt vihjaista, että joku muu lahja voisi olla kivempi ja tarpeellisempi, koska meillä on noita mukeja jo ihan tarpeeksi.

ostin vasta yhden, mut 3 tarvisin lisää. Ei tullut mieleenkään, etteikö niitä enää saisi...

Mut onnex mulla on edes niitä edellisiä joulumukeja varastoituna... Niitä ei oikeesti taida enää mistään kaupasta saada.

naureskelin tuota huutistrokari kommenttia, mutta menin kuitenkin huutikseen katsomaan. Ja siellä on tosiaan jo toistakymmentä mukia kaupan! Samoin on viime kesän kausimukia.

En ihan oikeasti voi uskoa tuota. Kuka jaksaa ja viitsii? Ovatko ihmiset niin pikkurahan puutteessa etteivät laske omalle ajalle ja työlleen mitään korvausta?

Voitto kun noista on korkeintaan 2-20 euroa. Ja kun ajattelee ajan ja vaivan (osto, matkat, aika, ilmoituksen väsääminen kuvaamisineen, myyntiin liittyvä mahdollinen kirjeenvaihto, pakkaaminen, matka postille, postituksen vaiva) niin ei siitä kummoinen tuntipalkka tule.

Laitahan meiliä, jos oikeasti haluat päästä niistä eroon. muumimammainen at hotmail piste com

Vierailija:

Lainaus:

[/quote]

joulumuki oli kaupan kahtena peräkkäisenä jouluna, eli ei mikään harvinaisuus. Samoin luulen käyvän Talviyö-mukille. Niitä muuten oli ainakin vielä toissapäivänä Pakkalan retail-parkin Arabialla hillittömät määrät myytävänä... eli eivät ole loppu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat