Vierailija

jotka kurkkivat verhonraosta, vaan sellaista toimintaa, jossa käytetään paljon aikaa pelkästään muiden ihmisten asioiden systemaattiseen penkomiseen.

Äitini on tällainen. Hän tietää joskus pelottavan paljon toisista ihmisistä. Lähteenä hän käyttää internetiä, puhelinluetteloa, lehtiä, ja varmaan vielä jotain mistä en edes tiedä. Hän on mm. selvittänyt ystäväni miesystävän vanhempien ammatit ja tulotason, entisten naapuriensa lasten asuinpaikat ja perhesuhteet, minun entisen poikaystäväni työpaikan sekä hänen äitinsä nykyisen nimen (minä en ole ollut heidän kanssaan tekemisissä 14 vuoteen!), ja vaikka mitä muuta. Viime viikolla hän kysyi minulta onko eräs toinen ex-poikaystäväni eronnut, kun heidän talonsa on myynnissä. Mistä hiivatista hän tiesi missä tuo perhe asuu? En tosiaan kerro exieni kuulumisia äidilleni, enkä niitä itsekään tarkasti tiedä!

Minusta tuo on jo sairasta.

Kommentit (1)

mun äiti tietää kaikki oman kuntansa ihmisten asiat vaikkei olekaan mikään nettinuuskija eikä mun tietääkseni osta verokalenteriakaan. Joku sen kavereista tuntee aina jonkun joka tuntee jonkun, ja oman työnsä kautta se saa tietää myös paljon paikkakunnan ihmisten asioista. En tarkoita mitään salassapitovelvollisuuden alaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat