Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

annan puolivuotiaan vauvamme ja 3-vuotiaan esikoisemme mummulle yöksi omien tupareidemme ajaksi? Muutimme rakentamaamme omakotitaloon kun olin vielä raskaana ja tupareita on siirreetty imetyksen takia. Nyt kun vauvaa ei enää allergioiden takia imetetä, mies haluaisi pitää vihdoin tuparit ja minä myös... Mutta ajattelen aivan liikaa sitä, mitä muut ajattelevat jos juhlin yhden illan kun vauva on mummulla??? Mitä mieltä te olette, rehellisiä kommentteja hölmölle äidille:)

Kommentit (19)

Mummula on kahden kilometrin päässä kotoamme ja tapaamme mummua lähes päivittäin, joten on todella tuttu lapsille. Itse ajattelen että on ihan ok ja innolla odotan kaveri-iltaa (tosin kiidän lasten luo heti aamulla kahdeksalta), mutta toisten mielipiteet näyttelevätkin elämässäni tällä saralla liian suurta numeroa... Ajattelen kerääväni paheksuvia katseita, jos päädymme esim. jatkoille baariin..

terv:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että lapset oli kotona ja kaikki muutkin sai tuoda lapset mukana.

Sitten tehtiin lapsille siskonpedit yläkertaan ja jatkettiin juhlia aikuisten voimia alakerrassa takka- ja saunatiloissa.

Toimi tosi hyvin ja kaikki oli tyytyväisiä.

mutta meillä on kyllä tarkoitus olla ihan aikuisten juhlat. Ensinnäkään ystäväpiirissämme muilla ei ole juurikaan lapsia. Toiseksi vauvamme nukkuu niin levottomasti, ettei omasta juhlimisesta todellakaan tulisi mitään, saati vieraiden kanssa seurustelusta. Ja kieltämättä olisi kiva heittää ihan vapaalle yhdeksi illaksi:)

terv: ap

Minun mielestäni sitä muiden paheksuntaa tulee joka tapauksessa. Itselläni on kaksi lasta 4 ja 2, vanhempi on ollut kaksi kertaa yökylässä naapurissa, nuorempi ei vielä ollenkaan. He ovat hoidossa kotona, vanhempi kerhoilee.

Menin käymään työpaikalle tässä hiljan kuopuksen kanssa sillä aikaa kun esikoinen oli kerhossa ja eikös vain ensimmäinen kommentti ollut, että " kuinka olen voinut jättää sen esikoisen matkasta" ! Edellisellä kerralla, kun kävin töissä (vuotta aiemmin), mulle päiviteltiin, kuinka tylsää sillä esikoisella mahtaa olla, kun äiti häntä mukanaan raahaa...

Kävin siis vain kääntymässä ja kumpi tapa vaan ehti jo kirvoittaa kommentteja!

Tiedän että minua on paheksuttu kun en ole neljään vuoteen käynyt työpaikan pikkujouluissa (sainpa oikein kotiin haukkumameilinkin kollegalta, että kyllä pitäisi arvostaa, kun työnantaja kemut kerran järjestää) MUTTA auta armias, jos sinne menisin, olisin takuulla kivittämistä vailla oleva HUONO äiti.

Eli tärkeintä on, että itse tietää mitä tekee. Ei niillä muiden sanomisilla ole mitään väliä.

ajattelevat varmaankin, että onpa ihanaa, kun tuo tiinakin saa taas vähän hengähtää ja heittää vapaalle! oikein hauskaa tupari-iltaa teille!!

ei ne muutkaan sinusta..

Tosiasiassa on vaan niin että tunne siitä " mitähän ne muutkin tästä ajattelee?" on suurempi kuin mitä he itseasiassa ajattelevat. Huomasin itsekin yhdessä vaiheessa miettiväni liikaa mitä ne muut tästä ajattelevat ja kun lopetin kiertelyn tällä palstalla huomasin että nuo ajatukset jotenkin kummasti hävisivät.. (olen muuten nyt tällä palstalla ekaa kertaa vuoteen..)

Mutta nauti juhlista ja juhli niin kauan kuin jaksat! Loppuillasta jo lupaan sellaisen fiiliksen että " kaipa tässä voisi kotiinkin lähteä" ja tulee ikävä pikkuisia.. :) Joten positiivista vaan. Arvostaa arkea juhlien jälkeen taas eikä teekään mieli pitkään aikaan minnekään..

Kun äidillä kaikki hyvin, niin myös lapsellakin:) Ja vapaailta tekee varmasti hyvää:)Ja jos lapsella ei olisi hyvä olla mummulassa, niin tuskin edes veisit sinne<3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat