Vierailija

:(

Meidän perheellä on paljon kirjoja (n. 1000 kpl) ja myöskin DVD:tä, joita aina ystäväni pyytävät lainaksi (yhden DVD:n ostaminen tulee halvemmaksi kuin että mennään leffaan miehen kanssa ja maksetaan

vielä lastenhoitajalle...).

No nyt tänään tein päätöksen että tähän loppui lainailu, koska niin montakertaa lainatavara on joko likainen, osittain hajonnut tai sitten

yksinkertaisesti hävinnyt.

Tänään juuri KOLMANNEN kerran pyysin yhtä lainaamaani suosittua keittokirjaa takaisin kaveriltani, ja taas tuli vastaus " en tiedä missä se on..." Haloo! Ei mitään anteeksipyyntöä, ei aikomusta alkaa tehdä (etsiä) sen eteen että kirja löytyisi.

Voi P***le että ottaa päähän.

Mutta jos kerran minun huomaavaisuuttani (lainaamista) ei oteta sen verran huomioon, että osattaisiin palauttaa lainaama kirja tmv ajoissa tai edes ollenkaan, niin ei sitten enää lainata.

Kommentit (9)

Tarkoitus ei ole täälä AV:lle puhua kenestäkään pahaa seläntakana, vaan oikeasti vaan ottaa päähän toisten ihmisten välinpitämättömyys

toisen omaisuutta kohtaan:(

Mulle kirjat on vaan tärkeitä, olen tosi kovi lukuihminen. Ostan kirjan (divarista ym) itselleni jos tiedän, että palaan varmasti lukemaan sen

uudelleen. Sillä jos pidän kirjasta/leffasta voin katsoa/lukea sen toodella moneen kertaan.

Meinaan kyllä ihan suoraan sanoa tälle lainaajakaverilleni, että nyt on asiat on niin, että lainaama tavara on palautettava, tai jos se on hävinnyt niin korvata hävinnyt tuote (ostaa se nettidivarista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat