Vierailija

Itse olen syönyt sitä kohta kuukauden ja ruokahalu on ihan mieletön. Varsinkin illalla tekee koko ajan mieli syödä jotain. Painoa tulee kyllä tällä menolla ihan huimasti.. Kokeilein ekaks Cipramilia, hikoilutti ihan mielettömästi ja alapäästä meni kokonaan tunto. Kumpi sitten parempi, elää ilman orkkuja (ei paljoa seksikään kiinnosta) vai paisua satakiloiseksi????

Kommentit (13)

Söin sitä 3 vuotta ja paino nousi vielä 20 kg. Orgasmia en pystynyt lääkityksen aikana saamaan, eikä seksi kyllä olisi voinut vähempää kiinnostaakaan. Ei kyllä tehonnut masennukseenkaan.

Lääke sitten vaihdettiin Ixel lääkkeeseen. Orgasmikyky palasi viikossa, ja seksikin alkoi taas kiinnostaa ihan normaalisti. Paino ei enää noussut, en tosin ole yrittänyt sitä kunnolla pudottaakaan. Mikä parasta: toivuin masennuksesta.

Mua se myös lihotti hirveesti, syötätti koko ajan. Lihoin kuukaudessa monta kiloa. vaihdettiin se sit toiseen. mulla se ei muutenkaan ollut tehokas lääke, nukutti kyllä illalla, ei muuta vaikutusta. (siis hyvää...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Masennukseen kans. Lihoin parissa kuukaudessa 10 kiloa. Sitten oli pakko vaihtaa lääkitystä, nyt on sopivampi lääke, ruokahalu palannut normaaliksi, eli ei koko ajan kauhee nälkä. Varoituksen sana siis, kiloja saattaa tulla salakavalasti. Nyt olen vasta saanut neljä kiloo tuskasesti pois, mut viel pitäis laihduttaa.

Luulisi sitten laihtuvan eikä lihovan 40kg!

Vierailija:

Lainaus:

Onko ollenkaan olemassa mitää masennuslääkettä millä ei olis noin kauheita sivuvaikutuksia. Yksi masentunut ja lääkitystä harkitseva

Risperdalia kokeiltiin ekaks, sekään ei sopinut. Nyt käytössä lääke, jonka nimeä en muista enkä jaksa mennä kattoon, mut tuntuu sopivan paremmin. t: 4

Mä söin sit Sertralin Hexal:ia (vastaava kuin Zolozt muuta 3 kertaa halvempi...) orkkuja ei tullut, muutenkin tunnoton alapää, mutta toki masentuneena ei seksi muutenkaan kiinnostanut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat