Seuraa 

silmä on valoarka, valuu vettä ja valkuainen kauttaaltaan punainen,verestävä. saadut antibiootti ja kortisoonikuurit auttavat hetkellisesti ja taas samat oireet uudelleen. onko kenellälläkään kokemusta mikä voisi olla kyseessä?

aamulla mennään lääkäriin,mutta löytyykö täältä " pikadiagnoosia" ?

Kommentit (5)

En lähde arvailemaan syytä, mutta on varmastikin aiheellista tutkituttaa silmät kunnolla, silmäpohjat ym tarkastaa, kun oireilu vain jatkuu.

joo hei, tyttärelle puhkesi sekin, molempiin silmiin! erittäin tarttuva adenovirus, joka vkoa myöhemmin tarttui myös minulle.

alkuperäisestä taudista unohdin mainita, että on ollut jo tosi pitkäkestoinen eli kohta puoli toista vuotta. tällä hetkellä lippu korkealla homeopatisen hoidon johdosta!

hyvää joulun odotusta sinulle ja perheellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä

Näyttää olevan liikkeellä nykyään. Meilläkin ollut jo mulla, miehellä ja mahdollisesti kaksosvauvoilla (vaikea sanoa oliko tulehdus vai muuta rähmintää). Meillä kyllä tipat auttoi hyvin (mulla ja vauvoilla Oftan Akvakol).

susanna3:

Lainaus:

Miten teillä silmä jakselee, selvisikö oireilun syy?

hei, ja kiitos kysymästä!

silmässä, tällä kertaa molemmissa puhkesi adenovirus kuun alussa, joten jouduimme lopettamaan kaiken lääkityksen. menemme viruksen aiheuttamasta tulehduksesta loppuvkosta kontrolliin, joten itse

" toinen tapaus" odotuttaa. tosin kävimme homeopaatin vastaanotolla ja hoito siis vielä kesken. syytä en ole saanut sen kummemmin,että kaikki ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin eritavalla...

hyvää joulun odotusta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat