Vierailija

Olen löytänyt uuden suosikkini Ecussionista ja nyt nauutiskelen sen kuohuvampaa versiota. Mikä on sinun suosikkisiiderisi?

Kommentit (17)

Normandialainen siideri on kohtuullista, saa alkosta. Jos käyt Tallinnassa, tsekkaa siellä tarkkaan viinihyllyt isoissa ruokakaupoissa, sieltä saa joitakin ulkolaisia siidereitä mitä ei saa Suomesta. Ja venäläläistä kuoharia halvalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tilanpuutteen vuoksi heivasin sen viime muutossa pois. Loistavia siidereitä on tullut maisteltua, mm. Ziber, Johnny Jump Up, Scrumpy Supreme, Antoinette, Ruwet, Breton.... Nam, näitä vaan ei saa enää Suomesta!!! Olen suunnitellut tekeväni joskus sellaisen siiderimatkan englantilaiselle siideritehtaalle jopa. Kuka lähtee messiin...

Taisi 0.75l tuo kuohahtavampi pullo maksaa 3,6¿. Puoli litrainen sekin mielestäni alle 3¿. Eli kotimaisiin verrattuna ihan kohtuuhintaisia. Paljon parempia vain.

Kiva että täältä löytyy muitakin, jotka tykkää " aidoista" sidukoista, eikä pelkästään niistä mustaherukan, päärynän tms makuisista mehuista. Kyllähän niitäkin juo, mutta ei niistä nauti samalla tavalla kuin oikeasta omenaisesta mausta.

AP

mutta mulle kelpää ihan hyvin fizzin kuiva omppu tai itseasiassa mikä tahansa kuiva omena siideri ja upciderin pineapple. Enhän minä hienompia osais edes juoda.... Tai edes tiedä tollasia

Lisäksi valikoima poikkeaa paljon Alkojen ja Markettien välillä. Toisesta Alkosta saa Ecussionia, toisesta ei... Jostain marketista löytyy Stowford Pressin Supreme makua, valtaosasta vain muita (Medium Dry, Dry ja vähäholista). Pari vuotta sitten StowfordPressiä sai metsästää ympäri kaupunkia.

Minä olen mieltynyt noihin brittisiidereihin. Muitakin kyllä aina maistelen, etenkin jos uusia makuja sattuu löytymään. Suomalaisista en juuri tykkää (ovat enimmäkseen sokeroituja ja hiukan käytettyjä mehuja).

AP

Vierailija:

Lainaus:

Normandialainen siideri on kohtuullista, saa alkosta. Jos käyt Tallinnassa, tsekkaa siellä tarkkaan viinihyllyt isoissa ruokakaupoissa, sieltä saa joitakin ulkolaisia siidereitä mitä ei saa Suomesta. Ja venäläläistä kuoharia halvalla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat