Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita, joita alkanut ärsyttää nämä Mauri Kunnas tuotteet. Kirjathan ovat tosi kivoja (esim. Seitsemän koiraveljestä ihan huippu), mutta tarviiko suosion harjalla alkaa kauhea rahastus. Kaupasta löytyy vihkoa, kumia, kynää, kortteja, joulukalenteria, hammastahnaa (Herra Hakkarainen). Menee pian maku koko jutusta. Ainoa plussa kotimaisuus.

Kommentit (13)

Idea on äärettömän hyvä ja töitähän tuo mies tuntuu leipänsä eteen paiskivan.

... näyttää tuo kateellisuus olevan kyllä suomalaisten - tai ainakin ap:n perisynti ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että ehkä nämä tuotteet on tuotu markkinoille kuluttajien toivomuksesta? Eihän niitä tehtäisi, elleivät ne menisi kaupaksi!:)

Itse tunnen esim. näitä Nalle Puh " friikkejä" , joilla on jos jonkilaista pehmoa, tissiliiviä, reppua, sukkaa, vihkoa, avaimenperää jne jne. joissa Puhin/Tikrun/Nasun/Ihaan kuva... Joten hyvin tuntuvat menevän kaupaksi... Miksei siis Kunnaksen koirahahmotkin, mielummin minäkin niitä ostan kun esim. Puhia ymv. Kunnaksen tarinat läheisempiä itselleni:)

sitten pitäisi ärsyttää kaikki Nalle Puhilla yms. Disney-hahmoilla rahastus, Winx, Witch, Batman, Spiderman jne tuotteet. Sitähän se nykyään on, hyvä vaan että joku suomalainenkin saa osansa

Kunnas tai Disney eivät rahasta.

Jengi ostaa heidän tuotteitaan. Homma perustuu kaupallisuuteen.

Jos ahdistaa, niin älä osta. Helppoa. Ei tarvi itkeä täällä. Jos taas tuntuu siltä, että Kunnaksen tekeleet ovat niin hyviä, että ne kiinnostavat, niin sitten kai olisi kohtuullista, että rehellisesti sellaisen hommaisit?

Kuten jo niin moni yllä on maininnut, ei noita tuotteita olisi kaupassa, jos niille ei olisi kysyntää.

Ihan hyvä, että monikansallisten massatuotantofiguurien rinnalle on tullut kotimaistakin tarjontaa. Noissa kuvissa on kuitenkin ziljoona kertaa enemmän katseltavaa kuin aina-yhtä-söpöissä Nalle Puh-hahmoissa tai ikikamalissa Spider/Super/Batmaneissa.

mutta mä olen sellainen, että mua alkaa kyllästyttämään tollaiset jutut jos niitä näkee liikaa. Ja ehkä noita Mauri Kunnaksen koirajuttuja todellakin näkee nykyään vähän liikaa joka paikassa. Tykkään kyllä Kunnaksen kirjoista, mutta toi muu krääsä ei oikein sytytä.

mutta ovat todella huonolaatuisen oloisia ja ne tuotteet eivät ole kotimaisia. Onhan esim. Muumi-mukit Arabian tuotantoa, mutta nuo Koiramäkituotteet jotain ulkolaista posliinia... Ja palapelit yms. huonoja. Ostaisin niitä mukeja, jos olisivat Arabian laatukamaa..

Kunnas on tehnyt ison pinon laadukkaita lastenkirjoja, joista nauttivat niin lapset kuin aikuisetkin. Mukavaa, että hän on vielä rikastunutkin niillä ja oheistuotteilla. Voisi sitä paljon pahemmillakin asioilla tienata, joten vähän suhteellisuudentajua tuohon paheksuntaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat