Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

JÄtin tänään koululaisen kotiin, kun yöllä itki useaan otteeseen kurkkukipua. Nyt nukkui aamulla piktään ja tuntuu olevan paremmassa kunnossa.

Jäädäänkö vielä huomenna kotiin??? Illalla olisi häät, johon haluamme mennä ja lapsellakaan ei ole kuumetta. Voidaanko mennä sinne illalla, jos lapsi on päivän pois koulusta ja minä töistä? Mutta jaksaako lapsi illalla lähteä häihin, jos on ensin ollut päivän koulussa ja ip-kerhossa???

Kommentit (8)

Mä kyl tekisin niin, että antaisin lapsen olla kotona päivän, jos on vielä huonossa kunnossa (jos ei ole enää kipeänä, sitten kouluun). Sit illalla menisin juhliin, joita tuskin ihan viikoittain järjestetään, jos lapsi on siinä kunnossa, että jaksaa. Yleensäottaen koulu on lapsen työ ja tärkein tehtävä eli sillä perusteella et voi jäädä lapsen kanssa kotiin, että "saanpahan laitettua kaiken rauhassa valmiiksi". Kuitenkaan mä en ainakaan jäisi juhlista pois. Sieltähän saa aina lähteä, jos lapsen vointi ei ole hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei ihme että noita pöpöjä liikkuu niin kamalasti kun ihmiset on noin välinpitämättömiä!! Ei sillä ole väliä että on vain flunssa, jollekin se flunssa voi olla kohtalokas!

Lainaus:

Mietipäs että se tauti voi tarttua esim. hääpariin hengitysteitse- kiva olla kipeänä häämatkalla!!!

Ei jumalauta mitä urpoja...

Todennäköisemmin hääpari saa flunssan kassajonossa tms.

Lapsen voi ottaa häihin, jos kuumeeton ja vointi muutenkin hyvä.

Kyllä lähtisin häihin ja lapselle voi antaa kipulääkettä jos kurkku on kipeä. Ja ainakin meidän lasten koulussa on ollut liikkeellä pari päivää kestävää kurkkukipua joka menee sitten ohi.

Häät on (toivottavasti) once in the lifetime...

Sama tauti meillä on koko perheellä. Mutta muilla ei ole ollut niin paha, että olisi pitänyt kotiin jäädä. Nytkin jätin lähinnä sen takia, että viime yönä ei nukuttu juuri lainkaan.

Ja hääpari ei ole lähdössä häämatkalle. Tätä flunsaa tuntuu olevan yhdellä sun toisella. joten en usko, että meidän lapsi olisi suuri vaaratekijä siellä. Ja itse asiassa vointi näyttää melkein paremmalta kuin eilen, kun oli koulussa. Ehkä huomenna voisi jo mennäkin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat