Vierailija

nyt loppui biletys ja seksi, vaihdetaan ne kakkavaippoihin, huutoon ja kiukutteluun sekä jatkuvaan univelkaan!

lapseton kaveri lähti lontooseen eilen shoppailemaan ja minä ostin aamulla tarjousruokaa ja halpoja vaippoja lähikaupasta ja vietin päiväni oksennustautista tenavaa hoitaen. Nyt kun olen viettänyt sisällä 3päivää lapsen kanssa ja toipunut jo itsekin mahataudista voin jo huomenna lähteä ulos puistoon uhmaikäisen kiukuttelevan tenavan kanssa että pää vähän tuulettuisi. Harmi vaan että puistossa ei yleensä ole toisia äitejä ja saa itsekseen tenavan kanssa lappaa sitä hiekkaa ämpäriin.

Kommentit (5)

Kyllä mäkin välillä olen kade kavereille, jotka voivat lähteä koska vaan minne vaan eikä ikinä tarvitse ajatella kuin itseään.

Toisaalta olen ehtinyt itse tulla ja mennä suht paljon, ja koen elämäni 1000 kertaa syvemmäksi kuin ennen lapsia.

siltikään en missään nimessä vaihtaisi osia lapsettoman kaverisi kanssa, jolle elämäntehtävä on shoppailu!!?? Kyllä elämäntehtävät minulla nukkuu kaunista unta sängyissään tällä hetkellä!

En tiedä oletko töissä vai kokonaan kotiäitinä, mutta minulla ainakin työnteko on henkireikä, eli en jaksaisi olla koko päivää lasten kanssa kuitenkaan, vaikka he sydänkäpysiä ovatkin.

En kerta kaikkiaan voi käsittää pinnallista elämäntyyliä, jossa shoppailu on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat