Vierailija

Kerrohan jotain susta, hiustenväriä, ikää, kysymys niin vastaan. Palaute ois aika jees.

Kommentit (20)

siis, olen 29v, naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Ruskeat hiukset ja siniset silmät. Mitenkä mun työkuviot järjestyy ja saammeko vielä lisää lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rivitalossa asutaan nyt, muutettiin just alkusyksystä, ostettiin tämä kesällä, mutta haaveissa se ihan oma talo. Naimisissa hyvin onnellisesti, yhdessä ollaan oltu yli 7 vuotta ja koko ajan paranee :)

nyt yksi lapsi, toista toivotaan. muut " näkijät" (useampi) ovat povanneet meille ensi vuodeksi poikaa, 09 poikaa ja vielä iltatähti tyttöä ;)

töitä teen (yrittäjä) tällä hetkellä lapsen hoidon lomassa.

noh, tästähän mut jo tunnistaa, jos joku tuttu linjoilla... ;)

näetkö vielä muuta jos uudestaan kurkkaat? Kiitos tästä, nää on aina ihan mielenkiintoisia :)

kerro kaikki mitä näät, lapset, asunnot, parisuhde, työt...

:)

[/quote]

muutto on tulossa, rivitaloa tarjotaan mutta en tiedä onko nykyinen vai tuleva. sinä tiedät? parisuhteesta saan niin että ulevassa, ihan lähellä on pysyvä rakkaussuhde, hän jonka kanssa olet pitkään, vuosikymmeniä. ilmeisesti oma miehesi tai joku muu joka on jo elämässäsi. lapsia ei ole tulossa heti lisää. työasiat odotuttavat.

[/quote]

Olen 23v, hiukset tummat (tosin värjätyt), oikeastikin on ruskeat, hieman punertavat.. Sellaista tahtoisin tietää että palaammeko mieheni kanssa vielä yhteen, ja miten on vauvojen laita?

Kiitos:)

Vierailija:

Lainaus:

Olen 23v, hiukset tummat (tosin värjätyt), oikeastikin on ruskeat, hieman punertavat.. Sellaista tahtoisin tietää että palaammeko mieheni kanssa vielä yhteen, ja miten on vauvojen laita?

Kiitos:)

Lapsia näen kolme, mutta minusta ensimmäisen jälkeen on pitempi väli. miestäsi en saa nyt näkymään ollenkaan, sitä ei näytetä.

kuitenkin, meni niin etten miestä nähynt ollenkaan, ei näytetty jostain syystä, joten siihen en osaa vastata. lapsia sinulle näkyy kolme, kokonaisuudessaan, ja ensimmäisen ja toisten välillä hiukan pitempi tauko.

nyt poistun, hyvää yötä

Vierailija:

Lainaus:

kerro kaikki mitä näät, lapset, asunnot, parisuhde, työt...

:)

muutto on tulossa, rivitaloa tarjotaan mutta en tiedä onko nykyinen vai tuleva. sinä tiedät? parisuhteesta saan niin että ulevassa, ihan lähellä on pysyvä rakkaussuhde, hän jonka kanssa olet pitkään, vuosikymmeniä. ilmeisesti oma miehesi tai joku muu joka on jo elämässäsi. lapsia ei ole tulossa heti lisää. työasiat odotuttavat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat