Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse rakastan mieheni älykkyyttä ja " huomioivaisuutta" sekä lempeyttä, sitä että hän on keskustelutaitoinen ja ottaa minut jatkuvasti huomioon sekä fyysisesti että älyllisesti, ja osoittaa myös rakkauttaan avoimesti...Hänessä ärsyttää PIERESKELY (kauhean pahanhajuisia rupsuja jatkuvasti, ja siis todella JATKUVASTI) ja se, että hän ehkä joskus ajattelee/luulee olevansa älykkäämpi kuin mitä edes on (pseudoälyllinen ylemmyydentunto?)...

Sivut

Kommentit (25)

Tosin ei se tuhlaavaisuus ole mikään miehen huonoin ominaisuus.

Köyhyys taitaa olla?

Jos jäppisellä olisi tilit, sijoituskämpät ja rahastot täynnä riihikuivaa niin eihän tuo taipumus heräteostoksiin ahdistaisi niinkään kovasti.

Se on mukava piirre naisessa, että se ymmärtää aika kovasti tuon rahan päälle. Jos näin ei olisi, voisi moni formulakuski tai pääministeri jäädä ns. sinkuksi.

Se on samalla niin ihanaa ja toisaalta joskus tosi ärsyttävääkin, varsinkin jos hassuttelee puolijulkisesti. Kuitenkin saa aina mut nauramaan. Tossa äskenkin se ilmestyi tohon taakse ja väänsi jotain ihmetanssia ja hoilasi " spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rakastaa ja jumaloi minua hirveästi ja sanookin sen ääneen!

on tuttu ja turvallinen, huumorintajuinen ja rento tyyppi!

osaa myös puhua vaikeistakin parisuhdeasioista...

mutta...

kaivelee muniaan yhtenään!

mässyttää ruokapöydässä!

kaikki tavarat on sillä aina hukassa, minä ne joudun sille etsimään!

tätä " turjaketta" rakastan yli kaiken enkä pois antaisi tai vaihtaisi!! ;)

Mua ärsyttää, että sille saa nalkuttaa jostain asiasta sen 50 kertaa, mutta mitään ei tapahdu, ennen kuin kunnolla räjähdän ja aloitan tekoitkun, niin kuin olisin oikeesti tosi loukkaantunut. Äsken trimmasin koiran ja pyysin miestäni kantamaan sen pihalle ravistelemaan. No, ei siinä mitään päästi juoksemaan olkkarin läpi takaovelle. Vihjailin niistä karvoista aikani, kunnes räjähdin ja nyt se tuolla kiltisti imuroi sitten meidän olohuonetta. :) No, se siinä on niin ihanaa, että se osallistuu kyllä kiitettävästi lasten hoitoon ja kotitöihin - sitten aikanaan.

olla minulle kiltti. Tuo kaupasta naistenlehtiä tai odotuslehtiä, miettii tarkasti synttäri ja joululahjat, kehuu ulkonäköäni vaikka EN tosiaan jaksa panostaa siihen, suostuu moniin asioihin vain minun mieliksi, ei koskaan kieltäydy seksistä, tykkää sukulaisistani ja kestää tiivistä perheyhteisöäni.

Mutta ärsyttäviäkin asioita on: HITAUS! Jos lapsi herää yöllä, tai tapahtuu jotain muuta yllättävää, ehtisin itse huoneeseen noin 5 kertaa ennen kuin edes saan miehen hereille saati sitten sängystä ylös. ALOITEKYVYTTÖMYYS! Mies ei rupea tekemään yhtään HÄNELLE erikoisempia tai tavallisuudesta poikkeavia kotitöitä tai remonttia ellen MINÄ joka asiaa kerro tai käske erikseen. Esim. mies ei koskaan vaihda oma-aloitteisesti lakanoita tai pyyhkeitä, pese vessaa, kastele kukkia tms. MIES EI KUUNTELE! Vaikka sanoisin asioista sata kertaa ja vaikka oltaisi jostain yhdessä puhuttu, mies unohtaa ja tekee toisella tavalla. HItto miten raivostuttavaa!!!

No joo,

mun miehessä ärsyttää se, että jos pitää toimia jossain tilanteessa ripeästi, niin turha kuvitella sen onnistuvan. Yksi loistava esimerkki: kesällä keskellä yötä ovikellomme soi, sitä rimputettiin ihan tosissaan ja joku hakkasi nyrkillä oveen, kuulosti siltä, että jollain on hätä. Herätin miestä, että mene äkkiä katsomaan, kuka on ovella. Äkkiä, ennen kuin esikoinenkin herää meteliin, kuopus jo heräsi ja häntä rauhoittelin rinnalle. Mies venyttelee ja haukottelee ja nousee hitaasti ylös ja lopulta päätyy vaatehuoneeseen pähkäilemään, mitä pukisi päälleen.

Ihanaa taas on se, että mulla on hauskaa miehen kanssa, hän on tavallinen ja turvallinen ja hyvännäköinen ja meillä on hyvää seksiä. Ihanaa on se, millaiseksi mies saa minut tuntemaan itseni.

mutta älykäs on siinäpä tuo hyvä tällä hetkellä.

Ärsyttää se että ei tee mitään muuta kun töitä ja omia harrastuksia, sanoo kaikkeen että joo ihan kohta, sitä saa aina odottaa kun ollaan jonnekin lähdössä, pierii ja kaivaa nenää, ei aina kato peiliin minkä näkösenä lähtee liikkeelle! Saan joka asiasta sanoa että voitko siivota jälkes ja ym ym mutta ei se silti mitään tee!!! Olettaa vissiin että minä teen ja niin teenkin kun menee hermot siihen kun kukaan muu ei tee mitään!

Vierailija:

Lainaus:

No joo,

mun miehessä ärsyttää se, että jos pitää toimia jossain tilanteessa ripeästi, niin turha kuvitella sen onnistuvan. Yksi loistava esimerkki: kesällä keskellä yötä ovikellomme soi, sitä rimputettiin ihan tosissaan ja joku hakkasi nyrkillä oveen, kuulosti siltä, että jollain on hätä. Herätin miestä, että mene äkkiä katsomaan, kuka on ovella. Äkkiä, ennen kuin esikoinenkin herää meteliin, kuopus jo heräsi ja häntä rauhoittelin rinnalle. Mies venyttelee ja haukottelee ja nousee hitaasti ylös ja lopulta päätyy vaatehuoneeseen pähkäilemään, mitä pukisi päälleen.

Ihanaa taas on se, että mulla on hauskaa miehen kanssa, hän on tavallinen ja turvallinen ja hyvännäköinen ja meillä on hyvää seksiä. Ihanaa on se, millaiseksi mies saa minut tuntemaan itseni.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta ärsyttäviäkin asioita on: HITAUS! Jos lapsi herää yöllä, tai tapahtuu jotain muuta yllättävää, ehtisin itse huoneeseen noin 5 kertaa ennen kuin edes saan miehen hereille saati sitten sängystä ylös. ALOITEKYVYTTÖMYYS! Mies ei rupea tekemään yhtään HÄNELLE erikoisempia tai tavallisuudesta poikkeavia kotitöitä tai remonttia ellen MINÄ joka asiaa kerro tai käske erikseen. Esim. mies ei koskaan vaihda oma-aloitteisesti lakanoita tai pyyhkeitä, pese vessaa, kastele kukkia tms. MIES EI KUUNTELE! Vaikka sanoisin asioista sata kertaa ja vaikka oltaisi jostain yhdessä puhuttu, mies unohtaa ja tekee toisella tavalla. HItto miten raivostuttavaa!!!

Paitsi, että mun mies tänään ekaa kertaa oma-aloitteisesti vaihtoi alakerran vessaan puhtaat käsipyyhkeet! Olin pyörtyä. :o

4

Ja 5, tuu hakeen vaan, mutta siihen kannattaa varata aikaa. Mies on kiltti, ei varmasti pane hanttiin, mutta syttyy vaan hitaasti. Jos sulla on kotona joku äksönzäksön niin voin ottaa vaihdossa -hetkeksi. :D

4

Voi miten jokainen mies rakastaa sitä, että nainen jankuttaa asioita " sen 50 kertaa" ja lopuksi huutaa ja räyhää. Tätä kun kuuntelee ja katselee päivästä toiseen ja vuodesta toiseen, niin ei ole ihme miksi niin moni mies kaveriporukassa vakavasti punnitsee kuluneen vaimokkeen vaihtamista tuoreempaan malliin.

Jossain huumoriviestissä se todettiin ytimekkäästi; ei ole olemassa miesten ja naisten töitä, on vaan miesten töitä. Jos toinen hoitaa remonttihommelit, vaihtaa renkaat, korjaa auton, leikkaa nurmikot, luo lumet jnejne " miesten töitä" , niin kohtuudella voisi ajatella että toinen sitten panostaa hieman enemmän niihin perinteisiin naisten töihin.

Että musta miehillänne on vaan ihan oikea asenne, vittuako niitä lakanoita ja muita rättejä edes pitää olla jokatoinen päivä vaihtamassa. Ja sit vielä valitellaan ku pyykkiä on niin sairaasti...

Ihme ja kumma kun teillä on vielä mies =)

joissakin asioissa sitä on kyllä, mutta esim. lakanoitahan meillä ei vaihdettaisi koskaan jos minä en siitä huolehtisi. Ihaninta on rentous, huumoritaju. Niin, ja ärsyttää jatkuva " taskubiljardi" ja muutenkin vehkeidensä kopelointi..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat