Seuraa 

Name itin bodyja meiltä löytyy,laatu ei ole kovin häävi.HM:n bodyt loppuu kokoon 86cm ja niihin olin tosi tyytyväinen.Tiedättekö mistä löytyisi? :)

Sivut

Kommentit (21)

Eikö vain tällä hetkellä ole siellä vai enkö osannut etsiä oikeasta paikasta?

Ja syy siihen miksi meillä tarvittaisiin noin isoja bodyja; 1,5v kuopus

(vaikkakin vain 82cm pitkä) on niin pitkäselkäinen, että pari kertaa pestyt ja rummutetut 86cm:t on auttamattomasti pieniä. Potalle ei vielä suostu, ei kokeile edes vaatteet päällä, eikä pöntöllekään pienentäjälle. (Meillä ei muuten ole yksikään lapsista käynyt potalla ennen 2,5 vuoden ikää, (yritetty on!) joten aikaa bodyille varmaan olisi vielä kuopuksenkin kohdalla.

PO.P! Aivan ihania ja reilun kokoisia bodyja, koko 92 vastaa melkeinpä kokoa 98. Ovat olleet tosi kestäviä, eivät ole menneet pesussa miksikään ja värit ovat tosi herkullisia. En voi kuin suositella! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juliet78:

Lainaus:

Mistä voi ostaa P.O.P:n bodyja ja noita muita tuntemattomampia body- merkkejä? En ole pk-seudulta.

mutta IdaT:n bodeja myy ainakin nettikauppa Anselmiina www.anselmiina.fi

Sivuillakin kerrotaan, että IdaT on malliltaan hieman kapea, joten kannattaa tarkistaa koko kokotaulukosta!

Luulin että Lindexin ja kappAhlin koot loppuisivat kokoon 86cm,kiva jos löytyy 92cm asti.PO.P:ssa täytyy käväistä,muuten kivoja vaatteita mutta aika hintavia.Kohta tosin alkaa alet ;).

itse tilailin sieltä perusbodeja.104cm oli saatavana.104 cm oli snoopykuvalla, pirteä punavalkoinen, meillä tykättiin. H&M lastenvaatteiden hintalaatu musta kohdallaan. Parempi kuin Name it-bodeissa, jotka ohuita liruja.

Nytkin huutokaupassa myynnissä loput kun bodykausi loppui kuin seinään . Lapsi oppikin äkisti kuivaksi ja siirryttiin helppokäyttöisempiin paitoihin.

löytyy, niitä ei vaan välttämättä ole joka kaupassa myynnissä. H&M:llä pitäisi olla isompiakin, ainakin postimyynnissä, lindexiltä olen myös ostanut isoja bodeja. Lastentarvikeliikkeistä löytyy myös, merkkejä en muista.

pysyväthän ne helpommin päällä, ei ole selkä paljaana, mutta eikö tuon kokoiset käy jo potalla ainakin vaihtelevasti, itseäni ainakin potattaminen ja jatkuva neppareitten availu veisi hermot.

Tutalla on ainakin 92cm bodyja.

samoin IdaT:llä ja Katvigillä löytyy kokoa 92.

Noista olen kanssa tykännyt - pysyvät hyvin kuosissa ja värit kestävät pesusta pesuun.

Ja nuo on sellaisia, joita voi käyttää kuten puseroita.

Välillä ollaan pidetty lyhythihaista tai hihatonta bodya alusvaatteena ja siihen päälle puettu trikoopaita, jotta niitäkin tulee käytettyä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat