Vierailija

Sanoin tänä aamuna että mitä jos annettaisiin potat joulupukille tonttulapsille vietäväksi. Mitä mieltä? Lapset eivät osanneet sanoa oikein mitään.

Kommentit (15)

Kiipeää pöntölle sujuvasti korokkeen VIERESTÄ, ja jos olen laittanut pienentimen niin ottaa sen pois. Mä oon ISO, mää ITTE! :) Pyyhkiikin itse pissan jälkeen, ja pesee kädet wc-käynnin jälkeen oikeaoppisesti saippualla.

-6-

Vierailija:

Lainaus:

IKEAssa maksaa sellanen liukuesteellä varustettu jakkara kolmisen euroa.

Ihan kaikki eivät kuitenkaan asu pääkaupunkiseudulla. Mutta on niitä muitakin edullisia korokejakkaroita, lastentarvikeliikkeissä, ei ole pakko ostaa kallista Baby Björniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se ei aiheuta atopiaa (mutta voi toki pahentaa jo ennestään atooppista ihoa -> hellävarainen saippua ja rasvaus auttavat) eikä 100% varmasti tee bakteereista vastustuskykyisiä! Desinfiontiaine voisikin tehdä.

Onko teillä jokin koroke, jalkatuki siinä pöntöllä, ettei tarvi jalkoja ilmassa roikottaa? Meillä eivät vastustele pönttöä.

Käviskö sellanen, että molemmille listat seinälle, saa tarran aina kun käy pöntöllä, eikä potalla ja sitten kun saa vaikka kolme päivää putkeen pelkkää pönttöilyä, saa jonkin pienen palkinnon ja heivaat potat mäkee?

Yhdessä sovittiin, että saa ostaa kaupasta haluamansa etukäteen sovitun ja pitkään halutun lelun jos potan saa laittaa pois. Toimi hyvin, ei riitaa aiheesta.

meillä molemmat lapset alkaneet pönttöillä jo reilusti alle 3vuotiaina,

mutta tosiaan korokejakkara pitää olla pöntön edessä jotta pääsevät hyvin kipuamaan.

keksi jotai jotta pääsette potasta eroon, 5v on mielestäni jo tosi vanha pottailemaan...

3v ei kyllä mun mielestä ole liian iso potalle, moni sen ikäinenhän kulkee vielä vaipoissa! Mutta 5v alkaa olla jo iso.

Miten kyläpaikoissa, yleisissä vessoissa tms, joissa ei ole pottaa? Menevätkö lapset silloin kiltisti pötölle?

Itse lyhyenä ihmisenä joskus törmään korkeisiin pönttöihin itsekin ja tulee hutera olo jos ei saa tukea mistään jaloillaan. Ei voi olla hinnastakaan kiinni, IKEAssa maksaa sellanen liukuesteellä varustettu jakkara kolmisen euroa.

Meillä pieni/lyhyt 3v ja käy potalla, jos on matala pönttö niin käy siinä pissalla mielellään " niinkuin isot pojat" eli seisten ja siististikin vielä. Korkealla pöntöllä ei onnistu, koska ei yletä ja korokkeella taas on liian korkealla.

Miten teidän 3-vuotiaat pääsee siihen pöntölle? Meillä ei ainakaan osaa vielä mennä vaikka olisi korokekin. Tiedän samanikäisiä jotka menee korokkeetta, mutta ovat paljon pidempiä kuin meidän poika. Kun käy nostamassa pöntölle niin menee (esim. kaupoissa ym. joissa ei ole pottaa).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat