Vierailija

Ja pah, naurettavaa vedota uskontoon. Saatana muuttakoot jehovat sitten venäjälle johkin köyhään osaan, niin näkis, mitä tää Suomi ois ilman armeijan olemassaoloa.

Kommentit (21)

" Puolustusministeriö aikoo asettaa työryhmän selvittämään, onko Jehovan todistajien vapautus asevelvollisuudesta enää perusteltua."



Sodan syttyessä jehovat laitetaankin sitten polkemaan miinakenttiä.

Jehovan todistajat haluaa olla yhteiskunnan suhteen täysin puolueeton. Siksi sekä äänestäminen vaaleissa että armeija- ja siviilipalvelus ovat kiellettyjä. Jehovan todistajien nuoret miehet tuomittiin vuosikymmenien ajan vankilaan totaalikieltäytymisestään. Tästä syystä heidät vapautettiin asepalveluksesta vuonna 1987.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

en nyt kyllä muista mikä.. jehova vapaakirkkolainen tai joku näistä tavallisista " muista uskonnoista" , mut siellä se suoritti aseettoman varusmiespalvelun, eli muuten samat kuviot mut asetta ei ollut

tää oli vuonna -93 eli miten sit nykyään

Ennen todellakin istuivat vankilassa vakaumuksensa vuoksi. He eivät ole nimellisesti uskossa vaan aidosti ja ovat hyvin tarkkoja siitä että toimivat oikein uskonsa mukaan.



Heitä on määrällisesti vähän ja minua ei haittaisi vaikka saisivat vapautuksen niin kuin tähänkin asti. He toimivat lain mukaan ja jos laki muuttuu niin istuvat linnassa.




Vierailija:

Lainaus:

voisko joku selittää mulle mikä syy siihen on että jt:t eivät mene armeijaan?






Jeesus sanoi: " Tästä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikeni, jos teillä on rakkaus keskuudessanne" (Joh. 13: 15. )

Tuo rakkaus ylittää rotu-, yhteiskunnalliset ja kansalliset rajat ja vetää ihmiset yhteen aidossa veljeydessä. Tuo rakkaus on niin ilmeinen, että se tekee heidät todella erilaisiksi. Heillä on niin voimakas rakkaus toisissa maissa olevia kristittyjä veljiään kohtaan, että sodan syttyessä he kieltäytyvät ottamasta aseita ja surmaamasta heitä. Juuri näin varhaiskristityt menettelivät.



Jesaja. 2: 4 " Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi, eivätkä he enää opettele sotimaan"

Jehovantodistajat eivät siis edes OPETTELE sotimaan.



He soveltavat myös raamatun käskyä " Älä tapa" joka tilanteessa, vaikka sota syttyisi.

Niin ne meni ennen tuota vapautusta ja menee jos vapautus poistetaan, koska ne ei edes halua opetella tappamaan.



Onko sesitten huono asia ettei suostu tappamaan?

Kaikki valta uskonnot osallistuu sotiin ja papit siunaa sotia.



heh niin naurettavaa, että kun sota syttyy niin molemmissa maissa saman uskontokunnan papit rukoilee siunausta omalle maalleen... ja molemmat rukoilee samaa Jumalaa. Mitäs luulette kummanko maan pappia Jumala kuuntelee? Uskonnon pitäis olla yhdistävä tekijä, mutta sotiin osallistuvilla uskonnoilla näin ei ole.

Jos ei kerran intoa touhuun ole ja vankilassa vain tulevat kalliiksi yhteiskunnalle, niin miksi ihmeessä sitten ei vapautus olisi hyväksi?



2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat