Vierailija

5½v ja 3½v ja kummallakin aivan jumalaton uhma päällä joka kestänyt jo kuukausia. Elämä on skitsoamista päivästä toiseen ja vaikka aloitin työt syksyllä niin jo pelkkä 16-20 välinen aika mitä arkisin yhdessä olemme hereillä saa hermot viulunkieleks. Ja tietty aamut ihan oma shownsa ja tämä mamma kun pääsee ovesta ulos niin hiki valuu noroina joka ainoa aamu,onkohan mulla jokin hormonihäiriökin.

Esikoinen puhuu töykeesti ja iskee nyrkillä pöytään ja hepuloi ja itkee välillä todeten ettei enää rakasta ja ihittelee ja uhkailee ja kuopus saa tuttuun tapaansa useampia kohtauksia päivittäin jotka kestävät pikkuajasta yli puoleentuntiin ihan kuin iso hihna pyörähtäisi ja hän vain karjuu ja mesoo eikä kuule järkipuhetta.

En oikeesti enää jaksais enkä haluaisi hankkia noille yhtä ainoatakaan joululahjaa!!!!!! Jos on rakkauteni ääretöntä niin on myös välillä negatiivitsekin tunteet ja niiden voimakkuutta oikein säikähtää välillä.

Kommentit (2)

Teillä on negatiivinen kierre, lapset aistii sun inhos niitä kohtaan ja ne käyttäytyy (luontaisesti, kaikki niin tekee jostain syystä) siksi niin.

Sun valitettavasti pitää mennä ittees ja muutta käytökses hammasta purren.

Olen itse ollut samassa tilnateessa. Kun pystyin löysäämään, niin kaikki muuttui helpommaksi. Avuksi kyllä tarvitsin mielialalääkettä. Ei se ole kuitenkaan ole mikään ihmeaine, mutta pinna löystyi ja elämä muuttui normaaliksi. Lopetettuani lääkityksen on tilanne pysynyt normaalina. Tsemppiä!

että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Lapset aistii kun äiti on väsynyt, kipeä, hermostunut, ahdistunut, tolaltaan jne. ja käyttäytyy sitten sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat