Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tää piti tulla tuonne ystävän jättämisketjuun!

Kommentit (1)

Tuo ap kuulostaa ihan eräältä mun ystävältä jonka kanssa riidan päätteeksi laitettiin välit aikalailla yhteistuumin poikki.

Siinä on vaan se, että tämä minun ystävä todellakin piti mua äärimmäisen negatiivisena mutta myönsi itsekin, että ei halua kuulla totuutta ja silti puhui koko ajan asioista mihin olisi sitten pitänyt vaan hymistä jotain voi voita. Se, että sanoo asiat rehellisesti ei ole negatiivisuutta vaan rehellisyyttä. Jos on retuperällä vähän joka asia kuten parisuhde, lasten hoito, eläinten hoito, kodin hoito ym. ja kysyy ystävältä, että oletko harkinnut apua hankkivasi niin se ei ole negatiivista mielestäni. Tämän ystäväni mielestä se oli vain arvostelua :( Halusi kuulla tietyt asiat ja hyväksyi lähipiiriinsä vaan ne jotka hyssyttelivät tosiasioita.

Lisäksi tämä ystäväni valehteli usein (ja jäi kiinni) ja sitten kun asiasta huomautti niin oli ikävä ja negatiivinen. Eli kehotan ap:ta vakavasti pohtimaan omaa käytöstään ja sitä miksi tämä sun ystäväsi on niin negatiivinen? Jos olet oikeasti ihan ok ihminen, et siis ole valehdellut etkä pettänyt niin sitten ystävälläsi saattaa olla ongelmia itsellään. Ota puheeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat