Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

naispappien parisuhteen rekisteröinti hyväksytään? Mihin seurakuntaan olette liittyneet sen jälkeen? *miettii helluntalaisuutta*

Kommentit (7)

kirkkohan hyväksyy sen jo nyt, on hyväksynyt siitä saakka, kun valtio sääti lain rekisteröidystä parisuhteesta. Ja tämä koskee kyllä myös miehiä.

Siunauskaavasta on tehty aloite, mikä on eri asia kuin kirkon työntekijöiden parisuhteen rekisteröinnin hyväksyntä.

Mee vaan hellareihin. Luterilainen kirkko on rakkauden kirkko.

heti jos naispappien rekisteröinti hyväksytään. Todella ikäviä kokemuksia naispareista ylipäätään -esim yksi sosiaaliturvilla elävä pari, jotka ´hankkineet´ lapsia ja sitten dyykkaavat tuolla pitkin poikin. Apua..!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

parisuhteen reisteröintiin, kas kun meillä maallinen ja kirkollinen valta on erotettu. Parisuhteen siunaamista kirkon ei tarvitse hyväksyä, ellei itse halua.

Lainaus:

naispappien parisuhteen rekisteröinti hyväksytään? Mihin seurakuntaan olette liittyneet sen jälkeen? *miettii helluntalaisuutta*

Lainaus:

kirkko on petrannut, siitä on tullut paljon armollisempi ja rakastavampi.

kun olen lukenut näistä parisuhteiden siunauksista ja suhteensa rekisteröineistä papeista. Mä en vaan halua olla tekemisissä ihmisoikeuksia polkevan kirkon kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat