Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä: Keittiön lakaisu ja pyyhkiminen kostealla. Lapsen syöttötuolin putsaus. Kylpyhuoneen ja vessan kaakeleiden pesu. Muutkin hommat maistuu nihkeästi.

Sivut

Kommentit (33)

jonka mukaan miehet tekevät yleisesti melkein kaikkia kotitöitä, mutta pyykinpesu on naisten vastuulla. Sama meilläkin. Ilmeisesti kaikki vaatteisiin ja kankaisin liittyvä on sitkeästi " akkojen hommia" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-pese ikkunoita

-silitä

-leivo

-vaihda lakanoita (saattaa auttaa laittamaan puhtaat paikoilleen)

-siivoa kaappeja

-pyyhi ovia tai seiniä

-pyyhi pölyjä

-lajittele likapyykkiä

-laittaa ruokaa vain jos pakasteperunoiden uuniin laitto tai valmiin ruuan lämmittäminen lasketaan

-muutenkin siivoaa vain pyydettäessä

-omatoimisesti tyhjentää tiskikoneen

Kun jossain perheessä on onnistuneesti jaettu miesten työt miehelle ja naisten työt naiselle, niin johan täällä kasa femakkoja älähtää =) =) =)

Hajotkaa pösilöt =)

Hänen mukaansa ei ole kotityötä jota hän ei tee - ja tottahan se onkin. Minä kuulemma en tee kaikkea, kuten vie roskia ja pese pönttöä.. ne on hänen kontollaan.

Ei koskaan:

- laita ruokaa tai leivo

- siivoa

- laita lapsia nukkumaan

- järjestele kaappeja

- pese/kuivaa/laskosta pyykkejä tai vie niitä kaappiin

- pese vessaa

- aukaise viemäreitä

- vie bio- tai vaipparoskista

- pyyhi keittiön pöytää

Äärettömän harvoin:

- imuroi

- tyhjää tiskikoneen

huomauttamaan joudun pyykinpesusta ja tiskikoneen tyhjäämisestä/täyttämisestä.

Koskaan ei kuitenkaan silitä vaatteita tai mankeloi lakanoita...

Arvatkaa vaan onko asiasta usein riitaa. Hän ei edes tee mitään korjaustöitä kun joku paikka joskus hajoaa. Aina vaan sanoo, että tekee sen sitten myöhemmin, ja aina minä saan ne tehdä kuitenkin itse tai pyytää jotakin tuttua miestä tekemään. Puhuminen ei auta. Lapsen synnyttyä sovittiin, että hän alkaa huolehtia koirien ruokkimisesta, jotta minun hommani helpottaisivat ainakin vähän. Viikon verran katselin sitä touhua ja aloin ruokkia koiria itse, olisivat muuten kuolleet nälkään.

Miten voi joku olla niin saamaton. Töissä kyllä käy, liiankin kanssa, mutta kotona ei tee mitään.

Mut ärsyttävin mikä jää AINA tekemättä on vauhtiraitojensa pyyhkiminen pöntöstä!!! Se olis tuoreena NIIN helppo harjalla pyyhkästä, sitten mää saan hinkata pönttöä kalliilla myrkyillä.. 8 vuotta oon koittanu jauhaa tästä, ja jauhan varmaan toiset 8 vuotta..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat