Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen lopen kyllästynyt mieheeni, meillä on yksi 2v. lapsi. Haluaisin suoda tyttärelle rakastavaisen ja turvallisen isäsuhteen, mutta omat hermot alkaa olla finaalissa ukon suhteen. En rakasta pätkääkään, välillä tuntuu siltä että tunne on molemminpuolinen.

Mitä tehdä? Haluan osittain itsekkäästi erota ja olla " vapaa" , toisin haluaisin olla normaali perheenäiti(tyttären takia). Ongelmia meillä on paljon, joita (minä) yritän ratkoa tuloksetta. Mies ei kykene keskustelemaan.

Kommentit (3)

Itse eronneena suosittelen vakaasti. Varaa aika ammattiauttajalle ja suostuttele miehesi mukaan. Siellä voi paljastua, että suhteessa on vaan pieni väljähtymä jolle voidaan tehdä jotain, tai sitten siellä voi käydä selväksi että molempien on aika jatkaa omaa tietä eteenpäin.

Kaksin keskusteleminen ei tuossa vaiheessa usein enää oikein onnistu. Kyseessä on kuitenkin myös lapsen tuleva elämä, aina olisi parempi jos vanhemmat olisivat yhdessä ja suhde olisi lämmin ja toimiva. mikäli näin ei ole, ja suhde on pelkkää jäätä ja riitelyä, ei sekään tietysti ole hyvä lapsen kannalta.

Lapsen edun vuoksi tee siis kaikki mahdollinen, että saisit suhteenne toimimaan, ja mikäli se ei silti onnistu, niin hankkikaa myös erojärjestelyihin apua. Ettei eroaminen menisi tappeluksi, kiristämiseksi ja herjaamiseksi niin kuin omalla kohdallani kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat