Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pitäisi löytää lahja anopille, joka ei ole kovin tuttu minulle eikä kyllä pojalleenkaan. Emme siis tunne hänen makuaan juuri lainkaan, mikä estää ostamasta kirjoja, musiikkia, koriste-esineitä, vaatteita...

Hän on yli kuusikymppinen uskovainen ihminen. Vanhanaikainen ja jäykkä. Pitäisi keksiä jotain, mikä ei ole liian vähän eikä liian paljon eikä loukkaava millään keksittävissä olevalla tavalla. Edellisinä parina vuotena olen ostanut kahvia ja suklaata ja muuta syötävää, mutta niistä ei ole kuulunut sanallakaan kiitosta. Eipä tosin tuomiotakaan ole kuulunut. Niin että ehkä on kelvannut. On vaan niin noloa ostaa aina noin persoonaton lahja. Ja itse en tosiaan osaa leipoa enkä ommella tai muuta. Niistä hän varmaan pitäisi. Tai sitten ei! En tiedä!

Jos joku keksii hyvän idean, lähetän palkinnoksi sylillisen joulumieltä :)

Kommentit (8)

Ihan varmasti mieleinen lahja olisi esimerkiksi piparireki (ohje ja kaavat löytyy ainakin Pirkan sivuilta). Sen voisi leipoa valmiista taikinasta ja laittaa kyytiin jotain joulukarkkia. Itse pehmitin muutama joulu sitten tuollaisella reellä ihan saman kuvauksen alle sopivan ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat