Seuraa 

Nyt alkaa keinot loppua. Siis 4 erimerkkistä ja eripituista hiivalääkekuuria (emätinpuikkoja) takana ja aina viikon tauon jälkeen oireet alkavat uudelleen. Myös voidetta olen ohessa käyttänyt. Lisäksi olen pariviikkoa välttänyt sokeria (joskus pakko edes yksi keksi syödä) ja kaikki hiivapitoiset pullat ja leivät olen karsinut. Lisäksi syön nyt päivittäin luonnonjugurttia (siinä maitohappoja) ja jäisiä puolukoita. Joka lääkekuurin jälkeen olen muutaman päivän käyttänyt gynefilusmaitohappobakteeripuikkoja emättimeen. Uusimpana ajattelin kokeilla luonnonjugurttia suoraan emättimeen vaikka päivittäin.

Laprassa testattiin että hiiva on ja neuvolaan olen ollut useasti jo yhteydessä. Pitää seuraavaksi tavata vielä lääkäri, mutta alkaa jo hirvittää tämän raskausajan hiivan sitkeys.

Vieläkö joku osaisi neuvoa jotain? Tuntuu että limakalvot ovat jo aika ohuet ja pelottaa jos koko loppuaika on tätä. Pahimmillaan saa vielä vauvakin tartunnan. Onko jollain ollut yhtä sitkeää hiivaa?

Kommentit (1)

Mulla oli alkuraskaudesta pari ekaa kuukautta kans ihan krooninen hiiva. Kuureja söin, mutta viikon päästä alkoi aina taas kutina yms... Neuvolassakaan ei oikein ottanut asiaan kantaa, muuta kun et se nyt vähän kuuluu asiaan ja vähennä sokeria ja vaaleaa leipää. Mutta sit parin kuukauden päästä hiiva loppui kun seinään ja sen jälkeen ei ole ollut mitään oireita (kop, kop, koputtaa puuta). Kuureja söin kans ainakin neljä ja sit laiton monesti yöksi sitä emulsiovoidetta.

-nanna- 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat