Vierailija

Kommentit (16)

Eka sai nimensä kun ihmettelin miksi mun mahassa tuntuu olevan möykky, en tajunnut että se on kasvava kohtu, olin rv 9 kun selvisi että oon raskaana.

Yrjö sai nimensä...no, miettikääs itse mistä ;)

Kolmannelle ei tullut luonnostaan mitään työnimeä, eikä sellaista alettu keksimäänkään. Sitten kun saatiin tietää että tulokas on poika niin alettiin puhumaan pojasta, poitsusta, pojusta, pikkuveljestä...

Ekalle oli, mutta tälle tokalle ei vielä ole ehditty keksiä. En tiedä onko tarvettakaan, nyt pystyy jotenkin helpommin puhumaan vauvasta. Ekan kohdalla se tuntui niin kaukaiselta, että ei oikein uskaltanut puhua vauvasta kuin vasta ihan viimeisillä viikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esikkoa kutsuttiin nimellä jonka sai sitten ihan oikeaksi nimekseenkin. kuopus oli mini.

tälle uusimmalle ei vielä o ehtiny muodostua, kun plussasin tänään! =)

ekaa kutsuttiin aika kömpelösti sikiöksi tms. kunnes enoni soitti mulle kännipäissään että " kuule, mä oon ajatellut että sellainen nimi joka sopisi sekä tytölle että pojalle olisi tuo IMMU" . siitä eteenpäin synnytykseen saakka kutsuttiin immuksi.

nyt kakkosta odottaessani kysyin esikoiselta että onko hänellä ehdotuksia tulevan pikkusisaruksen nimeksi, johon esikoinen (puhuu vielä aika hatarasti) vastasi että " eicca" (ihan selkeesti c:llä, silleen pehmeästi). täten kutsumme tulevaa kakkosta eicaksi.

Ensin odotettiin pelleä, toinen oli iines, mutta toisessa ultrassa sen nimeksi tulikin aku. Nyt on tulossa useampia, mutta niiden sukupuolta ei vielä tiedetä, ne ovat kuitenkin tupu, hupu ja lupu, saas nähsä tuleeko leenua, liinua ja tiinua vai onko molempia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat