Vierailija

Ja jos on, mistä sellaisen löytää?

En siis halua pissaavaa, kakkaavaa, kikattelevaa, jokeltelevaa jne. nukkea, vaan ihan tavallisen nuken, joka sulkee silmänsä selälleen laitettaessa. Tähän asti olen löytänyt kaupoista vain nukkeja, jotka ovat kehityksessä melkein meidän 1-vuotiasta edellä, ja mollamaijoja.

Kommentit (6)

kaksivuotiaalle, vaan ihan tavallisen, pehmeävartaloisen vauvanuken. Niitä olin nähnytkin Anttilassa ja Prismassa aikaisemmin, mutta kun menin itse ostamaan sellaista, nii eipä ollut missään muita kuin Baby Born ja Annabel ym. mahdollisesti jopa paristoilla varustettuja nukkeja.

Joulumyyntiin lupasivat tulevan lisää valikoimaa, joten eiköhän nyt pitäisi löytyä?

Kannattaa kysellä ja antaa palautetta, ei niitä muuten oteta myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleensä kaikki elektroninen myös menee ajan saatossa rikki. Ja vaikka itse en haluaisi kuunnella " mamma" -keinoääniä, niin kuinka saan lapseni myöskin ei-haluamaan? :)

Mistähän kannattais lähtee etsimään? Kävin tungoksessa Prismassa ja cittarilla, ehkä en ärtyneenä huomannut muita, mutta niistä en löytänyt muita kuin toiminnallisia.

Ainakin kuvastoissa on sellasia tavallisia pehmeävartaloisia nukkeja. Olen tässä selaillut nyt tulevia joulukuvastoja ja esim citymarketin lehdessä oli. Ne hienot nuket taitaa olla esillä enemmän ja näkösällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat