Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai onko mitään luontaistuotteita jotka auttavat?

Kommentit (18)

Tulee monta mielenkiintoista juttua vastaan. Itse aion mennä huomenna sitä ostamaan. Juttujen perusteella Vogelin Hyperiforce Nova on mäkikuismavalmisteista vahvin ja tablettimuodossa. Apteekista saa. On saatu hyviä tuloksia lievän masennuksen hoidossa ja mm. univaikeudet ja levottomuus vähenevät.

Minäkin olen hieman masentunut vaikka kaikki elämässä on loistavasti. Ajattelin kokeilla tuota mäkikuismaa ennen kun haluan mielialalääkitystä.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

t. 8kk kanssa käynyt, lapsi istui mahani päällä, kasvot MINUUN päin.

ps. hyviä vinkkejä olet saanut, omega auttaa ja b vitsku ja puhuminen ihan vain vaikka jonkun kaverin tai omaisen kanssa!

Vierailija:

Lainaus:

tämä vikahan yleislääkäreillä yleensä on että masentuneelle ihmiselle pistetään vain masennuslääkkeet... hoidetaan kuin flunssa ikään, buranaa haavoihin, kipu on poissa mutta ei haavat.. ei puututa/osata puuttua siihen miksi ihminen on masentunut..

www . aima . fi, jos kyse on synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Meillä on monilla paikkakunnilla vertaisryhmiä, johon on vapaa pääsy. Ja jäsenille sähköpostilista.

no menet sinne terapiaan ja puhut, eikähän siellä keksitä ratkaisu miten saat käytyä siellä lastenkin kanssa eli paikka jossa voisivat olla sen aikaa....

muutenkin mene ihmeessä puhumaan masennuksesta.. siihen kun ei lääkket auta.. ne voi poistaa masennuksen tunnetta mutta eivät masennuksen syytä jos kyseessä joku pidempiaikainen syy..

tämä vikahan yleislääkäreillä yleensä on että masentuneelle ihmiselle pistetään vain masennuslääkkeet... hoidetaan kuin flunssa ikään, buranaa haavoihin, kipu on poissa mutta ei haavat.. ei puututa/osata puuttua siihen miksi ihminen on masentunut.. se jos masennuksen syyt ovat olemassa edelleenkin lääkekuurin jälkeen niin eihän se tilanne ole miksikään muuttunut eli tärkeää on paneutua siihen miksi sinä olet masentunut, ei siihen itse fyysiseen masennukseen...

Toki lääkkeillä olo paranee joten jaksaa helpommin paneutua siihen masennuksen syihin ja elämän parantamiseen

siis jokatapauksessa ainoa masennuksen hoitotapa on keskusteluterapia yhdistettynä lääkitykseen.. sellasta hokkuspokkus-lääkettä ei ole joka yksin asiat saa kuntoon..

kannattaa itse pohtia omaa olotilaansa ja hakea apua.. ennenkuin se masennus rikkoo elämää oikein kunnolla.. niin moni masennuksen kokenut sanoo että kun olisikin tajunnut mennä jo ennenkuin avioliitto ja elämä ym. ajautui peruttamattomasti karille

Kyllä asiat tuppaa järjestymään. Jos lapsella ei ole hoitopaikkaa, sekin täytyy vain järjestää. Täytyyhän sinun käydä kynegolillakin, että varmaan lasta sinne mukaan ota? Ajattele että terapia on samanlaista?

Tai jos joutuisit sairaalaan tai katkaiset jalkasi, niin jollakin lailla se lapsen hoito vain järjestyy. MLL:ää tai jotakin.

Ja rahasta se ei voi olla kiinni, mielenterveys on niin tärkeää!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat