Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heippa!

Hauskaa sunnuntaita kaikille!

Ilmoittelen siis itsestäni, uusi " keskustelija" kun olen tällä palstalla, tuolla suomi24:sen odotuspalstalla oon seikkaillut jo hetken...

Mulla on tänään rv 25+0,ikää 33v,odotan ekaa vauvaani nyt vielä Vantaalla,mut muutan lähiaikoina Keravan puolelle,avoliitossa elelen ukkelini kanssa. Tuolta suomi24:sen sivuilta löytyy mun galleriasivu,jos jotain kiinnostaa käydä kurkkimassa lisää infoa ,nimimerkki tää smaa Masumamma, ainakin keskustelujen kautta sille sivulle pääse linkittymään. Meili osoite on Masumamma@luukku.com eli postia saa laittaa jos huvittaa.

Niin ja täällä tietty tahtoisin vilkasta keskustelua siitä,miten odotussujuu yms,kun ei ole tuttavapiirissä ihan hurjasti lähelläasuvia odottajia.... ;)

Kommentit (2)

Masu-mamma:

[quote]

Kovin on hiljaista... tekis melkein mieli kiljaista...ehkä ihmisillä on parempaakin tekemistä sunnuntaisin kun kurkkia täällä mun huhuiluja.... :) Maalismammat siis jossain muissa puuhissa kait tai sit niitä ei enää kiinnosta uusien saapuminen linjoilla,kun taitaa meitä olla aika monia täällä... tiedä häntä.

Hei vaan Masu-mamma!

Täällä yksi maalismasu =) totta kai uudet ovat aina tervetulleita mukaan, enkä varmaan sano tätä vain omasta puolestani vaan luulen, että myös muut maaliskuiset ovat samaa mieltä. Tuolla on toi maalismasujen ketju, jossa maalismammat luuraavat vaikka kieltämättä aika hiljaista on viime aikoina ollut. Jospa se on tämä joulun alusaika ja sen mukanaan tuomat kiireet.

Kovin on hiljaista... tekis melkein mieli kiljaista...ehkä ihmisillä on parempaakin tekemistä sunnuntaisin kun kurkkia täällä mun huhuiluja.... :) Maalismammat siis jossain muissa puuhissa kait tai sit niitä ei enää kiinnosta uusien saapuminen linjoilla,kun taitaa meitä olla aika monia täällä... tiedä häntä...

Mies ajaa tuossa vapaapäivän iloksi Gran Turismoa eli vähän on ei viihdyttävää mun kannalta,josko se vaikka kohta innostuisi lähtemään Keravaa kohti..meillä olsii siellä projekti nimeltään tapettien irroitus edessä,minä sitä hommaa viikolla jo hiukan aloitin,vaan kovin ovat tiukassa pirulaiset... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat